לא נתנו להם להיכנס למועדון - וירו בשני המאבטחים

אירוע אלימות בתל אביב: על פי החשד לא המאבטחים סרבו להכניס אדם למועדון - והוא ירה לעברם ופצע אותם בינוני | המשטרה סורקת אחר החשוד ופתחה בחקירה

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/09/23 07:15 כב באלול התשפג

לא נתנו להם להיכנס למועדון - וירו בשני המאבטחים
תל אביב, ארכיון, צילום: Miriam Alster/FLASH90

שני מאבטחים נורו היום (ו') בכניסה למועדון ברחוב קיבוץ גלויות בתל אביב. בעקבות מהירי נפצעו שניהם ופונו למרכז רפואי איכילוב, כמצבם מוגדר בינוני, על פי גורמי הרפואה. מבדיקה ראשונית עולה חשד כי הרקע לאירוע הוא מניעת כניסה למועדון. כוחות המשטרה הגיעו למקום והחלו בסריקות נרחבות במקביל לחקירה שנפתחה לבדיקת נסיבות האירוע.

המשטרה עצרה את שני החשודים בתקיפה

בתוך כך, המשטרה עצרה שני החשודים בתקיפה וירי במועדון בתל אביב, לאחר שבעקבות הדיווח על האירוע שוטרי תחנת יפו הוזעקו למקום ומיד פתחו בחקירה ובאיתור החשודים. לאחר עבודת חקירה מהירה, תוך זמן קצר שוטרי תחנת יפו איתרו ועצרו שני חשודים תושבי ראשון לציון, בני 21 ו- 35. החשודים הועברו לחקירה בתחנת יפו ובהמשך יובאו לביהמ"ש להארכת מעצרם.

נציין כי אתמול התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על פצוע מאירוע אלימות ברחוב צהיון בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי פינו לבי"ח רמב"ם גבר כבן 30 במצב אנוש עם פציעות חודרות תוך פעולות החייאה, ושם נקבע מותו.