חיסול ממוקד: חוליית מחבלים שהייתה בנסיעה סמוך לג'נין סוכלה מהאוויר

בצה"ל ובשב"כ מפרסמים כי כלי טייס ישראלי סיכל חוליית מחבלים לאחר הכוונה מודיעינית מדוייקת. החוליה ביצעה לאחרונה ירי בסמוך לג'למה במרחב חטיבת מנשה | נתניהו וגלנט העבירו השבוע מסרים דומים: "כל האפשרויות על השולחן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/23 21:38 ב בתמוז התשפג

חיסול ממוקד: חוליית מחבלים שהייתה בנסיעה סמוך לג'נין סוכלה מהאוויר
תוצאות הפיצוץ בלוד, צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה

צה"ל סיכל חוליית מחבלים שביצעה מספר פיגועי ירי לעבר יישובים ביהודה ושומרון. כוחות צה"ל בהכוונה מודיעינית מדוייקת של שב"כ זיהו לפני זמן קצר (ד') רכב חשוד ובו חוליית מחבלים, לאחר שביצעה ירי בסמוך לג'למה במרחב חטיבת מנשה. החוליה ביצעה מספר פיגועי ירי לעבר יישובים ברחבי יהודה ושומרון בתקופה האחרונה. לאחר זיהוי החוליה, כטמ"ם של צה"ל ירה לעבר החולייה וסיכל אותה.

גלנט: "שבח את כוחות הביטחון. נרדוף ונשיג את אויבנו"

שר הביטחון יואב גלנט הגיב לאירוע: "משבח את כוחות הביטחון שביצעו לפני זמן קצר חיסול ממוקד של חוליית מחבלים שירתה לעבר שטח ישראל, וביצעה בעבר מספר פיגועי ירי. ‏כנגד הטרור ננקוט בגישה התקפית ויוזמת, נשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו ונגבה מכל מחבל או משלח טרור את המחיר הכבד ביותר. נרדוף ונשיג את אויבנו".

הנשקים ששימשו את המחבלים

הנשקים ששימשו את המחבלים צילום: דובר צהל

המסרים של גלנט ונתניהו

חיסול החולייה מגיע ברקע גל הטרור הרצחני ביהודה ושומרון וברקע הקריאות לפתיחה במבצע נרחב בערים הפלשתיניות. נושא החיסולים הממוקדים עלה לאחרונה מספר פעמים כשבין היתר השר בן גביר דרש לחזור למדיניות החיסולים הממוקדים. השבוע אמר שר הביטחון יואב גלנט כי "כל האפשרויות על השולחן.

הערכת מצב בפיקוד מרכז

הערכת מצב בפיקוד מרכז, אתמול. צילום: חיים צח /לע"מ

אתמול אמר העביר ראש הממשלה נתניהו מסרים דומים כשאמר: "כוחותינו פועלים עכשיו בשטח כדי לבוא חשבון עם המרצחים. אנחנו כבר הוכחנו בחודשים האחרונים שאנחנו באים חשבון עם כל המרצחים, בלי יוצא מן הכלל. כל מי שפגע בנו - נמצא או בקבר או בכלא. כך יהיה גם כאן", לדברי ראש הממשלה: "אני רוצה להגיד לכל מבקשי נפשנו - כל האופציות פתוחות. אנחנו נמשיך להילחם בטרור במלוא העוצמה ואנחנו ננצח אותו".

הנשקים ששימשו את המחבלים

הנשקים ששימשו את המחבלים צילום: דובר צהל