אישום נגד נהג מונית שאנס תיירת בת 19

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/22 15:00 יח באלול התשפב

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מוחמד ברכאת (28) בירושלים, זאת לאחר שבמסגרת עבודתו כנהג מונית אנס תיירת כבת 19 וביצע בה מעשים מגונים.
מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד טליה קלמרו עולה כי המתלוננת, תיירת אשר שהתה בישראל לצורך פעילות התנדבותית, הגיעה יחד עם חברותיה למועדון. טרם כניסתן, חשה המתלוננת ברע, בעקבות משקאות אלכוהוליים ששתתה, וביקשה לשוב לדירתה. חברותיה הזמינו לה מונית לביתה, כאשר כבר בתחילת הנסיעה החל ברכאת בנסיעה שלא לכיוון ביתה. בשלב מסוים ביקשה המתלוננת לעצור בצד הדרך כדי שתוכל להקיא, כשירדה מהמונית, אמרה לברכאת שלא ימתין לה, אך חרף בקשתה הוא ירד מהמונית ואמר לה כי ידאג לה. בהמשך לכך, הוביל אותה ברכאת חזרה למונית והחל בנסיעה, כאשר במהלכה נגע בחזה המתלוננת שלא בהסכמתה. בהמשך, עצר את המונית בקרבת פארק והורה לה לעבור למושב האחורי של המונית. על אף שהמתלוננת סירבה וביקשה מברכאת שיסיעה לדירתה, הוא אנס את המתלוננת ולאחר המשיך בנסיעה לכיוון ביתה, תוך שהוא ממשיך לבצע בה מעשים מגונים.
בבקשה להארכת מעצרו של ברכאת טענה עו"ד קלמרו כי "המשיב ניצל את גילה הצעיר של המתלוננת, את היותה תיירת בארץ, שאינה דוברת עברית, ביודעו כי צפויה לעזוב את הארץ בתוך כשבוע ימים, ואת העובדה כי המתלוננת הייתה תחת השפעת אלכוהול ולא הכירה את הדרך".
כתב האישום מייחס לברכאת עבירות של אינוס, ניסיון אינוס ומעשה מגונה.