כתב אישום נגד תושב הפזורה הבדואית בגין עבירות מין בקטינים

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/09/22 16:24 יב באלול התשפב

כתב אישום נגד תושב הפזורה הבדואית בגין עבירות מין בקטינים
מבזק, צילום: דיווח ראשוני

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד קרם אבו גויידר (29) מהפזורה הבדואית, אשר ביצע עבירות מין חמורות בקטינים תוך שהוא מתעד את המעשים. כמו כן, סחט הנאשם מתלונן נוסף על רקע מיני, זאת תוך שהוא מפר תנאיי מעצר בית שהוטלו עליו בגין הרשעתו בעבירות דומות. בבקשת המעצר ציינה הפרקליטות, כי הנאשם הפר ברגל גסה את התנאים שהוטלו עליו ע"י בית המשפט המחוזי בהחלטת השחרור, בעודו ממתין לדיון טיעונים לעונש בעניינו, והמשיך לבצע עבירות באמצעות רשת האינטרנט.
על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד איילת קדוש, הנאשם, במספר הזדמנויות, נהג ליצור קשר עם קטינים בדרכים שונות וזאת במטרה לבצע בהם עבירות מין. הנאשם נהג לתעד את ביצוע המעשים באמצעות מחשב או טלפון נייד. חלק מהמעשים ביצע הנאשם כאמור על אף תנאיי מעצר בית שהטיל עליו בית המשפט המחוזי בגין הרשעתו בתיק אחר בעבירות של מעשה מגונה בקטין והטרדה מינית של קטינים דרך האינטרנט.
באישום נוסף המיוחס לנאשם, התכתב הנאשם עם אחד המתלוננים כשהיה קטין, באמצעות ווטסאפ, ובשלב מסוים ביקש לשלוח לו תמונות אינטימיות, כשהוא פיתה אותו בתואנות שונות והבטיח שייקח אותו לטיולים ברכבו. במספר הזדמנויות שונות ולאורך שנים, הנאשם סחט באיומים את המתלונן כי יפיץ את תמונותיו ו"יעשה לו פדיחות באינסטגרם" אם לא ישתף עמו פעולה ולא ישלח לו תמונות נוספות. הנאשם פעל בעורמה ובתחכום להסוות ולטשטש את עקבותיו באמצעות החלפת טלפונים, שימוש בתכנות שונות, שימוש במספר פיקטיבי וכיו"ב על מנת ליצור עמו קשר ועל מנת למנוע אפשרות לזהות מתי צולמו סרטוני התועבה שהכין.
הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, שכן לעמדת הפרקליטות, הנאשם מסכן את בטחון הציבור בכלל ואת ביטחונם של קטינים בפרט, בין באמצעות מסוכנות לביצוע עבירות מין בגופם ובין באמצעות רשת האינטרנט.