6 בדואים מהדרום מואשמים בגניבות רכב באופן שיטתי

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/03/22 07:52 ל באדר א'

בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו שישה נאשמים מאזור הנגב שביצעו גניבות רכב באזור המרכז והדרום באופן שיטתי תוך שימוש והסתייעות ברכבים מובילים וציוד ייעודי לכך.
במהלך השבועות האחרונים התנהלה חקירה ביחידה המרכזית של מג"ב בדרום יחד עם צס"מ מחוז דרום נגד חוליית גנבים אשר פעלה באזור המרכז והדרום שבכוונתם להעביר את הרכבים אל תוך שטחי יהודה ושומרון ולהביא למכירתם תוך שימוש במחשבי רכב, כלי פריצה, סריקות מיקום ועוד.
חקירה מאומצת ומורכבת של בלשי היחידה המרכזית של מג״ב דרום הביאה לגילוי וחשיפתם של הנאשמים שעל פי כתב האישום נראה כי בחרו את הרכבים בקפדנות, דאגו לשינוי לוחיות הזיהוי וגרמו לנזק רב.
כפי שעולה מכתב האישום, החשודים נהגו לפרוץ לרכבים תוך שהם מנפצים את החלון, מחבלים במערכת ההתנעה ומתחברים באמצעות מחשב להתנעת הרכב.
בלשי מג"ב זיהו את החשודים בתאריך 10.02.22 מבצעים גניבה של רכב וביציאה מהעיר ביצעו מעצר "על חם" של הרכב הגנוב יחד עם רכב נוסף ששימש את החשודים לביצוע הגניבה.
הנאשמים, בשנות ה-20 לחייהם, תושבי הפזורה הבדואית בדרום, הועברו יחד עם הממצאים לחקירה במשמר הגבול שבסיומה הוגש נגדם היום כתב אישום
באמצעות מחלקת התביעות של המשטרה בלכיש בבית המשפט השלום באשקלון.