מחריד | תקף באלימות קשה את זוגתו ההרה ואיים: "אעשה לך הפלה טבעית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/01/22 14:28 כד בשבט התשפב

יחידת התביעות של מחוז ת"א במשטרת ישראל הגישה כתב אישום חמור ביותר נגד גבר תושב העיר שהתעלל פיזית ונפשית בבת זוגו הנמצאת בחודשי היריון ראשונים.
החקירה נפתחה לפני כשבועיים עם קבלת דיווח על אירוע אלימות קשה של גבר נגד בת זוגו בדירה בה התגוררו בת"א. השוטרים הגיעו אל הבית, עצרו את הגבר והסיעו את האישה לתחנת משטרת לב תל אביב.

בחקירה עלה כי בעקבות וויכוח שפרץ בין השניים, החשוד תקף את המתלוננת, סטר לה בפניה והיכה בה במכות אגרוף בעינה, גרר אותה בשערות ראשה ואיים עליה בתנועת שחיטה כשהוא מחזיק בידו בסכין והיכה בה באמצעות להב הסכין ואמר: "אני אכער אותך את לא תהיי עם אף אחד אחד".
בהמשך החשוד ירק לתוך פיה של זוגתו ואיים לרצוח אותה וכך במשך שעות ארוכות וממושכות, החשוד הטיח את המתלוננת בשידה, הטיח אותה על הקיר והמשיך להכות בה באגרופיו ואילץ אותה לשאוף מתוך בלון גז צחוק ואיים עליה כשהוא מחזיק בסכין: "אני אעשה לך הפלה טבעית את לא תשאי את הילד שלי.... מגיע לך את הצעצוע שלי".
הנאשם הניח על פניה של זוגתו כרית והתיישב על הכרית עד שהמתלוננת התחילה לפרפר מחוסר אוויר והמשיך להכות אותה בגלל שהזיזה את ידיה. רק בחלוף שעות ממושכות, הצליחה המתלוננת לנצל את העובדה שהחשוד נרדם ונמלטה במהירות מהדירה אל לובי הבניין.
שוטרי תחנת לב ת"א איתרו ועצרו את החשוד ביום 13.1.22 ומאז מעצרו הוארך מעת לעת. היום חטיבת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה נגד החשוד כתב אישום חמור ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.