גרמניה תעביר 100 מיליון אירו לרשות הפלשתינית

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/09/21 14:31 יא בתשרי התשפב

כלי תקשורת פלשתינים מדווחים היום (ו') כי גרמניה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם הרשות הפלשתינית, על פיו תעביר לממשלה ברשות מוחמד אשתייה 100 מיליון אירו למשך שנתיים, ובמסגרתם יועברו גם תקציבים גם לפיתוח ערבי בשטחי C.
חבר הכנסת מטעם ימינה, עמיחי שיקלי צייץ בטוויטר בתגובה: "מבעד לחיוכים גרמניה עומדת בחזית המאבק נגד מדינת ישראל הן באמצעות תמיכה בשורה של ארגוני דה לגיטימציה והן באמצעות מימון מסיבי של מיזמי בנייה בשטחי C, עתודות הקרקע האסטרטגיות של ישראל, בבקעה ביהודה ושומרון". 

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "אחרי שנחשפו תוכניות הרשות הפלסטינית והאיחוד הארופאי להשתלטות על  שטחי C, ושהמימון לכך מגיע מגרמניה. עכשיו זה קורה בפועל, אבל הממשלה רדומה ומאפשרת פגיעה בריבונות  מדינת ישראל. לא מדובר בחלום בלהות, מדובר במציאות שעליה נבכה ויהיה קשה לתקן את התעלמות הממשלה הרעה שיושבת עם תומכי טרור שמעודדים את ההשתלטות".

ח"כ בן גביר הוסיף: "המשמעות ההרסנית להפקרה, היא שליטת ארגוני טרור על דרכי הגישה ליישובים  ובכך הממשלה   הרעה מאפשרת להשלים את החזון "הפלסטיני" להשתלט על שטחי c בעתיד. הממשלה בראשות בנט חייבת להתעורר לפני שיהיה מאוחר. צריכים לראות את התמונה המלאה ולבחון את ההשלכות לעתיד, למען בטחון מדינת ישראל".