חשד לרצח: תושב ישיבה בן 60 נהרג מתקיפת דייר אחר

גבר בשנות ה-60 לחייו, המתגורר בישיבה בשכונת בית ישראל שבירושלים הותקף על ידי דייר אחר. הגבר שהותקף פונה לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה, אך לבסוף מת מפצעיו. החשוד ברצח, גבר בשנות ה-40 לחייו, נלקח לחקירה

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/08/20 08:27 ה באלול התשפ

חשד לרצח: תושב ישיבה בן 60 נהרג מתקיפת דייר אחר
ארכיון, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

המשטרה בודקת חשד לפיו אדם בשנות ה-60 לחייו, שנפטר אתמול (ב') בבית חולים, נרצח על ידי גבר כבן 40. על פי החשד, על פי החשד התקיפה החמורה התרחשה במהלך סוף השבוע בישיבה בו הוא מתגורר באזור שכונת בית ישראל במרכז ירושלים. הישיבה משמשת כמקום שיקומי ומרכז לימוד בעבור אנשים בעלי עבר פלילי. 

עם קבלת הדיווח יצא צוות חוקרים לבית החולים וצוות נוסף הגיע לישיבה, ועצרו את החשוד בתקיפה. אלא שלאחר פינוי הגבר שהותקף לבית החולים, הגיע צוות מז"פ למקום על מנת לאסוף ראיות, וגילו כי תושבי האזור ניפצו את חלונות הרכב המשטרתי. התוקף גם הוא דייר הישיבה נלקח כאמור לחקירה ויובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט.

מהמשטרה נמסר: "בעקבות דיווח שהגיע למשטרה החלה חקירת משטרה מהירה וממוקדת שהביא תוך זמן קצר לאיתור הזירה בה על פי החשד התרחשה התקיפה. לזירה הגיעו חוקרים, טכנאי הזיהוי הפלילי והמעבדה הניידת, נמצאו ממצאים וראיות, וחשוד שעל פי החשד ביצע את המעשה ומתגורר המקום אותר ונעצר לחקירה". החשוד יובא היום לדיון בהארכת מעצרו.