חשד לתג מחיר: מסגד הוצת סמוך לרמאללה

אלמונים חשודים בהצתת מסגד באל בירה הסמוכה לרמאללה וכתובות גרפטי נגד הקוראות "מצור לערבים ולא ליהודים", החשודים במעשה טרם נתפסו. מארגון תג מאיר נמסר: "ממשיכים לעסוק בחורבן ובהרס בשבוע שבו מציין העם היהודי את תשעה באב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/20 07:36 ו באב התשפ

חשד לתג מחיר: מסגד הוצת סמוך לרמאללה
ארכיון, צילום: דוברות המשטרה

כלי תקשורת פלשתינים מדווחים הבוקר (ב') כי מסגד הוצת במהלך הלילה באל בירה הסמוכה לרמאללה וכי כתובות "מצור לערבים ולא ליהודים" ו-"ארץ ישראל" רוססו על אחד הקירות. על פי עדויות של מקומיים הם הבחינו ביהודים שריססו את הכתובות הבעירו אש ונמלטו מהמקום. ההדלקה גרמה לנזקים כבדים, החשודים במעשה טרם נתפסו.

שר הכלכלה עמיר פרץ הגיב בחשבון הטוויר שלו על האירוע: "יש למצות את הדין עם העבריינים ומחוללי השנאה ששרפו מסגד, וניסו להצית את השטח כולו". השר השווה את פשע השנאה לנגיף הקורונה: "נגיף השנאה, כמו נגיף הקורונה, הוא אויב משותף לכל הדתות והעמים בעולם. כשם שכולם יחד נלחמים בנגיף, עלינו לפעול יחד כדי למגר גם את נגיף השנאה ולעשות כל דבר אפשרי כדי למנוע מלחמות נוספות.

מארגון תג מאיר הנלחם בפשעי שנאה נמסר: "הצתת המסגד באל- בירה מצטרפת למסגד  בשכונת שרעפת בירושלים שהוצת בינואר 2020 ולמסגד בג'יש שבגליל שחולל בפברואר 2020.  מאז  שנת 2009 הוצתו וחוללו 60 מסגדים כנסיות ומנזרים במדינת ישראל, יהודה ושומרון.  פעילי הטרור היהודי שרק לפני כמה ימים תקפו שוטרי מג"ב סמוך ליצהר ממשיכים לעסוק בחורבן ובהרס בשבוע שבו מציין העם היהודי את תשעה באב". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן