3.5 שנות מאסר נגזרו על מצית ביתה של המטפלת כרמל מעודה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/20 10:47 כד בתמוז התשפ

3.5 שנות מאסר נגזרו על מצית ביתה של כרמל מעודה, אדיר רצון, בן 20 מקרני שומרון. בכתב האישום נגד רצון נכתב כי רצון הגיע אל המבנה על מנת להציתו בתאריך 6 ביוני בשעה 5:43 בבוקר, וכך עשה. כתוצאה מההצתה, אש עזה אחזה בבית, התלקחה והגיעה עד לגן של מעודה וכן לבית פרטי צמוד. תושבי המבנה והבית הצמוד לו, כולל ילדיהם הקטינים, שישנו במיטותיהם התעוררו לקול האש המתלקחת וברחו. נזק רב נגרם לשני הבתים ולרכוש, מבנה העץ ותכולתו נשרפו כליל; נזקי אש, חום ועשן נגרמו לחלק מהחדרים בתוך הבית, קירות העץ של הגן נשרפו וחלק מתכולתו. גם הבית הצמוד ניזוק.

מעודה היא המטפלת שהואשמה בהתעללות בפעוטות לפני כשנה. בכתב האישום נגדה, הכולל 18 סעיפי אישום, נכתב: "בהזדמנויות רבות ושונות במהלך עבודתה בגן, תקפה הנאשמת תינוקות ופעוטות בגן הילדים, בין היתר, בכך שכיסתה ראשם של קטינים בשמיכה וישבה עליהם למניעת תזוזה, קשרה ידי קטין באמצעות חוט למשך דקות עד שעות, הרימה קטינים באמצעות אחיזה בכוח בזרוע, הניפה אותם באוויר עד להטחתם ברצפה, טלטלה תינוקות, העמידה פעוטות עם הפנים אל הקיר לעתים למשך כמה שעות, הצליפה בקטינים באמצעות חיתול, סטרה להם, צבטה ומשכה ראשם של פעוטות לאחור תוך חסימת אפם ופיהם, עד שהתגלעו קשיי נשימה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן