מאוחדים בתל אביב- רשימה מעורבת שרצה למועצה

לראשונה הוקמה רשימה מעורבת של דתיים וחילונים, אשר תפעל לבלום ולסייע לכלל המגזרים על מנת לחיות יחד בעיר.

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/18 10:26 כד באלול התשעח

מאוחדים בתל אביב- רשימה מעורבת שרצה למועצה
צילום: יח"צ

כמאתיים איש הגיעו הערב (ג) להשקת מטה הבחירות של מפלגת "איחוד תל אביב" בראשותו של גבי דניאל. לראשונה הוקמה רשימה מעורבת אשר תפעל לבלום ולסייע לכלל המגזרים על מנת לחיות יחד בעיר.  גבי דניאל הודה למאות הצעירים שהגיעו הערב ואמר" אתם אבן הדרך והאמונה שבתל אביב מותר לחיות יחד, זה לצד זה ולא לפגוע בדרישות ובכבוד האחר" 

מפלגת "איחוד תל אביב" המונה חבר'ה צעירים, חילונים, דתיים, מסורתיים ועולים חדשים, הושקה הערב ולראשונה תתמודד מפלגה מעורבת למועצת העיר ששמה לה למטרה לסייע לצעירים החילונים, הדתיים והעולים החדשים. לדבריהם מי שבא לחיות בעיר, מגיע מתוך אמונה כי אפשר ומותר לחיות יחד ויותר מכך, מי שמגיע לחיות בעיר, חייב להבין כי החיים בעיר אינם יכולים להשתנות אלא רק בדרך של בלימה ואיזונים משני הצדדים ניתן יהיה לגשר על הפערים ולאחות את השסעים והקרעים.

באשר לאלפי העולים החדשים המגיעים מתכוונים במפלגת "איחוד תל אביב" לסייע בכל אשר לרגולציה ו"הויה דולורוזה" אשר הם חווים כאשר מתחילים בהליכים ביורוקרטיים. כך למשל בכוונת המפלגה לייצר יום מיוחד אחת למספר חודשים שהעירייה תקצה את כול כולה לטיפול וקליטת העולים, דבר שיקל משמעותית על הסתגלותם ואינו עולה הרבה כסף, אם בכלל.

באשר למצע  אמר יו"ר המפלגה גבי דניאל לתומכיו:" בעשור האחרון קורה תהליך מדהים בעיר, צמיחה והתפתחות של קהילה ענקית. של צעירים וצעירות, דתיים, ומסורתיים, רווקים וזוגות צעירים, ובנוסף אליהם עשרות אלפי עולים חדשים. משהו שלא היה כאן מעולם! והסיבה שכל הקבוצות הללו בוחרות לגור בתל אביב זה כדי לחיות בחברה מעורבת, לא לצד החילונים אלא יחד  עם החילונים"

"בימים האחרונים" אמר דניאל, "נחשפו למעלה ממאה אלף תל אביבים לקמפיין עם המילה מותר ועשרות היגדים כמו למשל- מותר להניח תפילין ברחוב, מותר להניק ברחוב ומותר לאוהד הפועל ללבוש חולצה צהובה, זה בדיוק המסר שאנו במפלגה רוצים להעביר "מותר לחיות זה לצד זה מבלי לפגוע אחד בשני- מותר איחוד בתל אביב"

כאמור, מי שיעמוד בראש המפלגה גבי דניאל, בעל חברת הפקת אירועים שעד לפני שנה הוגדר כחוזר בשאלה וזאת לאחר שכל חייו חי כחרדי. בגיל 18 חזר בשאלה ועבר לחיות לבדו בעיר הגדולה, תל אביב. שם הבין כי בכדי להשתלב לגמרי בחברה הישראלית עליו לעשות צבא ובגיל 24 התגייס ליחידת "שחר כחול" יחידה המסייעת לצעירים מהמגזר החרדי להתגייס. עם תום שירותו חזר לתל אביב.

מרינה סמוליאנוב תהיה מספר שתיים ברשימה. מרינה הינה מרצה  בתחום תקשורת פוליטית ודיפלומטיה ציבורית, שימשה כיועצת פוליטית  והיתה נציגת ישראל במשלחת הנשים בכנס הכלכלי בניו דלהי בשנת 2016.  עבדה מטעם המדינה בתפקידי דיפולמטיה מדינית וציבורית בחמש מדינות וביניהן: וושינגטון די סי, מדריד, לוס אנג'לס.

ברשימה נמצא חיים זילבר שעשה עליה ארצה לבדו מניו-יורק ב-2009,שירת כלוחם בצנחנים, בעל תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת בר אילן וכמי שחווה את היותו חייל בודד בעיר, מבין את החשיבות לעזרה לטובת אלפי העולים המגיעים ארצה בכלל ולתל אביב בפרט.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן