לראשונה: משרד ממשלתי רכש ספר תורה לבית הכנסת במשרדו

שר החקלאות, אורי אריאל הכניס היום היום (ג') ספר תורה לבית הכנסת של משרד החקלאות בבית דגן. בטקס השתתפו הרב הראשי הרב יצחק יוסף, הרב אודי תמיר, שלמה בן אליהו מנכ"ל המשרד ועוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/08/18 19:44 טו באלול התשעח

לראשונה: משרד ממשלתי רכש ספר תורה לבית הכנסת במשרדו
הכנסת ספר התורה בבית דגן, צילום: יח"צ

לראשונה: ספר תורה במשרד ממשלתי. שר החקלאות ויו"ר האיחוד הלאומי, אורי אריאל הוביל היום היום (שלישי) מהלך של הכנסת ספר תורה לבית הכנסת של משרד החקלאות בבית דגן. טקס הכנסת ספר התורה בהשתתפות הרב הראשי הרב הראשי, הרב יצחק יוסף שליט"א, מנכ"ל המשרד שלמה בן אליהו ורב מכינת "שובו אחים" משביל ישראל ברחובות הרב אודי תמיר, יחד עם עובדי המשרד, בני הישיבה ונכבדים רבים באירוע מרגש ובחגיגה גדולה של שירה וריקודים. 

באירוע אמר השר: "וְֽהָלְכוּ עַמִּים רַבִּים וְאָֽמְרוּ לְכוּ וְנַעֲלֶה אֶל־הַר־ה' אֶל־בֵּית אֱלֹהֵי יַעֲקֹב וְיֹרֵנוּ מִדְּרָכָיו וְנֵלְכָה בְּאֹרְחֹתָיו כִּי מִצִּיּוֹן תֵּצֵא תוֹרָה וּדְבַר־ה' מִירוּשָׁלָֽ‍ִם."

בנוסף הדגיש השר אריאל כי: "לא הסכמנו לקבל תרומה, כי כמו שהמשרד יודע לענות על צרכים שונים, כך גם המשרד רכש ספר תורה לטובת העובדים. הכנסת ספר התורה במשרד החקלאות ופיתוח הכפר, זהו אירוע מכונן. אין זמן מתאים יותר להכניס ספר תורה, בחודש אלול, לקראת השנה החדשה ולקראת יום כיפור הבא עלינו לטובה. זהו זמן של חשבון נפש, של קרבה, תפילה והתעלות רוחנית. אני מודה לרב הראשי הראשון לציון יצחק יוסף שליט״א, כיבד אותנו בנוכחותו והוביל את ספר התורה. במדינת ישראל סמכות תורנית אחת למדינת ישראל רבנות אחת מייסודה של הרב הכהן קוק זצ"ל".