לראשונה מזה כחודשיים: מחבלים מעזה ירו פצמ"ר על ישראל

מספר שעות לאחר ההפגנות השבועית על גדר הרצועה, במהלכן נטען על ידי הפלסטינים כי אדם אחד נהרג מאש צה"ל, ירו מחבלים על ישראל. מסוק קרב של צה"ל תקף עמדות חמאס. ליברמן המשיך לתקוף את הממשלה: "ביטחון לא קונים בכסף קטארי

חדשות כיפה משה ויסטוך 29/12/18 18:25 כא בטבת התשעט

לראשונה מזה כחודשיים: מחבלים מעזה  ירו פצמ"ר על ישראל
שיגור רקטה מעזה, צילום: פלאש 90

סוף שבוע מתוח ברצועת עזה: מספר שעות לאחר שהתגלה בלון תבערה סמוך לנתיבות נורתה פצצת מרגמה בליל שבת לכיוון ישראל. צה"ל תקף עמדות חמאס בתגובה.

בהפגנות השיבה על גד הרצועה התקבצו על אף מזג האוויר הסוער אלפי אנשים שהמשיכו בפעולות נגד לוחמי צה"ל.

כתוצאה מהאלימות הגיב צה"ל בירי לפיזור הפגנות ובמקרי הצורך גם בירי חי. משרד הבריות הפלסטיני דיווח על הרוג אחד, שברשתות החברתיות הפלסטיניות טענו כי הוא צעיר עם צרכים מיוחדים, ו-6 פצועים.

לא מאמין בהסדרה. ליברמן

ממשיך לתקוף את הממשלה. ליברמןצילום: פלאש 90. הדס פרוש

סמוך לחצות ירו מחבלים, ככל הנראה בתגובה להרוג, פצצת מרגמה בצפון לכיוון ישראל. מסוק קרב של צה"ל תקף עמדה של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה, ומדובר צה"ל נמסר כי "התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור שבוצע מוקדם יותר לעבר שטח ישראל".

שר הביטחון לשעבר ויו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, המשיך לתקוף את הממשלה וצייץ בטוויטר כי "בנוסף למטענים ולרימונים שהושלכו אמש לעבר כוחות צה"ל בהפגנות על הגדר ולבלוני התבערה, שנחתו בעוטף, נורתה אמש גם רקטה שנפלה בשטח ישראל. ‏ממשלת ישראל - ביטחון לא קונים בכסף קטארי! בזמן שראשי החמאס מרגישים חסינים ומלאי ביטחון עצמי זה רק עניין של זמן עד שנקבל בדרום עוד ועוד טילים".