הסוף לעיוותים בקלנוע: מסך ה-Onyx הושק בסינמה סיטי גלילות

סינמה סיטי וסמסונג התקינו מסך החדשני שעולה על איכות מסכי הקולנוע הסטנדרטיים בטכנולוגיה מתקדמת. המסך הותקן רק ב-38 מדינות בעולם, ועלה כארבעה מיליון שקלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/19 10:29 כו באדר ב'

הסוף לעיוותים בקלנוע: מסך ה-Onyx הושק בסינמה סיטי גלילות
אילוסטרציה. צופים באולם קולנוע, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

בשורה טובה לאוהבי הקלנוע. סינמה סיטי וסמסונג השיקו במתחם בגלילות את מסך ה-Onyx הראשון בישראל המציג חידושים מיוחדים, המספקים לצופה חוויה ייחודית באמצעות מעבר מטכנולוגיית המקרן המסורתית למסכי ה-LED בהשקעה של כארבעה מיליון שקלים.

מלאכת התקנת המסך היתה לא פשטה. עבורה הוטס צוות מומחים מקוריאה ואנגליה אשר עבד במשך 3 שבועות על התקנת המסך המורכב מ-96 יחידות LED שונות, ובנוסף הותקנה מערכת סאונד מיוחדת מבית JBL. מדובר בסך הכול במסך ה-38 שהותקן ברחבי העולם במסגרת השקה עולמית שערכה סמסונג.

הבשורה שמביא המסך החדש הוא צבעוניות ריאלסיטית ותמונה אחידה, ללא עיוותים, שעולה על איכות מסכי הקולנוע הסטנדרטיים. הטכנולוגיה משלבת יכולת הצגת צבעים שחורים אמיתיים בכל נקודה על פני המסך ברזולוציית K4 של 2,160 X 4,096 פיקסלים לקבלת עומק, גוונים וחדות בכל סצנה, גם החשוכה ביותר, בדומה לחוויית הצפייה במסכי ה-QLED המקצועיים. המסך אינו מושפע על ידי אור הסביבה ומציע טווח דינאמי (HDR) המספקת רמת בהירות גבוהה פי 10 מהסטנדרט. הגמישות של המסך מאפשרת לו לשמור על ההגדרות החזותיות שלו ללא קשר לתוכן המוצג המסך על המסך ובמתחם צפויים להציג, מלבד סרטים, גם קונצרטים וטורנירים של משחקי מחשב.

מנכ"ל הסינמה סיטי, אבי אדרי נרגש מההשקה המיוחדת: "אנו נרגשים להיות החלוצים בישראל ומהראשונים באירופה המעניקים לקהל לקוחותינו את חווית הקולנוע הטובה והמתקדמת בעולם. המסך הראשון בגלילות הינו סנונית ראשונה של מסכי Onyx Led, אשר בכוונתנו להתקין באולמות קולנוע נוספים במתחמי הסינמה סיטי ברחבי הארץ".