לראשונה בארגון ההצלה החרדי: אופנוענית מוסלמית

סנאא מחאמיד, תושבת אום אל פאחם, הצטרפה ליחידת האופנועים של ארגון איחוד הצלה, שמורכב ברובו ממתנדבים מהמגזר החרדי. נשיא ומייסד הארגון: "גאה בה. היא פורצת דרך במגזר הערבי בתחום רפואת החירום"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 16/04/19 13:30 יא בניסן התשעט

לראשונה בארגון ההצלה החרדי: אופנוענית מוסלמית
האופנוענית המוסלמית הראשונה בארגון, צילום: דוברות איחוד הצלה

ארגון רפואת החירום, איחוד הצלה, מתבסס ברובו על חובשים ופרמדיקים מהמגזר החרדי. עם זאת, לאחרונה הצטרפה לראשונה ליחידת האופנועים של ארגון חובשת מוסלמית

סנאא מחאמיד, תושבת אום אל פאחם העובדת בקופת חולים ומשמשת בשלוש השנים האחרונות כחובשת מתנדבת באיחוד הצלה, הפכה השבוע לאישה המוסלמית הראשונה ביחידת האופנועים של הארגון.

"מחאמיד הינה החובשת המוסלמית הראשונה שתרכב על אופנוע אמבולנס של איחוד הצלה" סיפר אלי ביר, נשיא ומייסד איחוד הצלה, "ובשל כך היא נחשבת לפורצת דרך במגזר הערבי בתחום רפואת החירום. סנאא מהיום תגיע לאירועים בגזרתה עם אופנוע החירום של איחוד הצלה בכדי להעניק סיוע רפואי ראשוני במסגרת התנדבותה באיחוד הצלה".

לדבריו, הוא "גאה בסנאא על הפעילות שלה שמצילה חיים ועל כך שהיא פורצת דרך בחברה המוסלמית. אני מקווה שנשים נוספות מהחברה הערבית יצטרפו לרשת המתנדבים להצלת חיים שלנו שמונה כיום 5,000 אנשי רפואה מכל גווני החברה בישראל".