לקראת תשע"ט: הכירו את לוח השנה הציוני

המועצה הציונית בישראל משיקה לקראת השנה החדשה שבפתח תוספת ללוח השנה הדיגיטלי במכשירים הסלולריים- לוח השנה הציוני. בלוח: תאריכי אירועים משמחים כמו זכייתה הראשונה של ישראל באירוויזיון וגם מועדים של אירועים קשים בהיסטוריה של המדינה כמו יום הוצאתה להורג של חנה סנש

חדשות כיפה גלעד כהן 04/09/18 20:30 כד באלול התשעח

לקראת תשע"ט: הכירו את לוח השנה הציוני
יזהר כהן, צילום: פלאש 90

לקראת השנה החדשה, המועצה הציונית בישראל, מבית ההסתדרות הציונית העולמית, משיקה תוספת ללוח השנה הדיגיטלי במכשירים הסלולריים- לוח השנה הציוני.

בלוח הייחודי מופיעים אירועים היסטוריים משמעותיים שקרו לפני הקמת המדינה ואחריה, תאריכי לידה ופטירה של דמויות בולטות מתחומים מגוונים, שסייעו בעיצוב רוח הציונות והמדינה, ומועדים נוספים מלוח השנה העברי. בנוסף, לוח השנה מאפשר לקבל פירוט על כל אחד מהאירועים בלחיצה עליו.

בין השאר ניתן למצוא בלוח השנה הציוני את ימי הפטירה של דמויות בולטות במהלך השנים, תאריכי אירועים משמחים כמו זכייתה של מכבי תל אביב באליפות אירופה, זכייתה הראשונה של ישראל באירוויזיון עם אבניבי או זכייתו של חיים טופול בפרס השחקן הטוב ביותר בגלובוס הזהב, וגם מועדים של אירועים קשים בהיסטוריה של המדינה כמו טבח הספורטאים הישראלים באולימפיאדת מינכן, יום הוצאתה להורג של חנה סנש ויום פרוץ האינתיפאדה השניה.

סגן ומ"מ יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, יעקב חגואל אמר ל'כיפה': "לוח השנה הציוני הוא השתקפות הפסיפס הציוני על כל רבדיו. לא משנה מאיזה צד של המפה הפוליטית אנחנו, מה שבטוח הוא שהאירועים הללו והאישים האלו עיצבו את נוף מולדתנו ומשפיעים עלינו עד ימינו אנו. לוח השנה נועד למטרות לימוד כמו גם להנגשת ערכי הציונות לדור הצעיר ואני מקווה כי ישפוך אור על העבר וההווה של מדינת ישראל."

להורדת התוסף: http://www.wzo.org.il/Shana

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן