לקחים ממסי? הממשלה לא תתעקש שירושלים תארח את האירוויזיון

בשיחת ועידה שקיימו נתניהו, כחלון, קרא, מנדלבליט ונציג איגוד השידור האירופי, כפי שפורסם בחדשות 20, סוכם כי הממשלה לא תתערב בבחירת העיר שתארח את תחרות השירים. לשכת השרה רגב שלא השתתפה בדיון: "היא עודכנה בשיחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/18 07:22 כח בסיון התשעח

לקחים ממסי? הממשלה לא תתעקש שירושלים תארח את האירוויזיון
בנימין נתניהו ומירי רגב בכנסת, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט כי במערכת הפוליטית לא יתערבו בבחירת העיר שבה תיערך תחרות האירוויזיון בשנה הבאה ואף הדיר את השרה רגב מדיון בנושא. כך פורסם אמש (ראשון) בחדשות 20.

לפי הפרסום, בסוף השבוע נועדו, בשיחת ועידה טלפונית, נתניהו, שר האוצר משה כחלון, שר התקשורת איוב קרא, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ונציג איגוד השידור האירופי וסיכמו כי יאפשרו לאיגוד לבחור בין הערים שיגישו מועמדות.

באיגוד נטען כי אין להם כל התנגדות שהתחרות תתקיים בירושלים, זאת בתנאי שייערך מכרז מסודר לבחירת העיר המארחת. לצד זה, הממשלה החליטה שלא להתעקש על קיום התחרות בירושלים. הערים שצפויות להתמודד על אירוח תחרות השירים הן: ירושלים, תל אביב, חיפה ואילת.

נטע ברזילי מבצעת את השיר הזוכה

נטע ברזילי מבצעת את השיר הזוכהצילום: צילום מסך מפייסבוק

יש לציין כי בשבוע שעבר בוטל משחק הידידות בין ישראל לארגנטינה ויש שטענו כי הסיבה הייתה החלטת שרת התרבות והספורט, מירי רגב, להעתיק את המשחק מחיפה לירושלים. עם זאת, במסיבת עיתונאים מיוחדת שקיימה טענה רגב כי הביטול נבע אך ורק מהאיומים ששחקני ארגנטינה, ובראשם ליונל מסי, ספגו מצד גורמים פלסטינים.

מלשכת השרה רגב, נמסר בתגובה לפרסום אודות העיר שתארח את האירוויזיון כי היא "עודכנה על השיחה הזו. ראש הממשלה שוחח בסוגיית האירוויזיון גם עם השרה רגב ומן הסתם סוגיה זו תידון בהמשך".