לפיד על אי הארכת אלשיך: נתניהו רוצה מפכ״ל שלא יחקור אותו

בעקבות אי הארכת כהונתו של המפכ"ל רנ"צ רוני אלשיך, יו"ר 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד אומר: הסיבה להחלטה הזאת היא כדי שלא יחקרו את ראש הממשלה. יו"ר מפלגת העבודה: "שרי הליכוד מנהלים מלחמה נגד שלטון החוק והדמוקרטיה"

חדשות כיפה גלעד כהן 13/09/18 15:35 ד בתשרי התשעט

לפיד על אי הארכת אלשיך: נתניהו רוצה מפכ״ל שלא יחקור אותו
ח"כ יאיר לפיד תוקף את החלטת ארדן, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

השר גלעד ארדן החליט היום (ה') שלא להאריך את כהונתו של המפכ"ל המכהן, רב-ניצב רוני אלשיך. בעקבות ההחלטה, אומר יו"ר 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד כי ההחלטה קשורה בעיקרה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולחקירות המתנהלות נגדו.

לפיד צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "יש סיבה אחת - ואחת בלבד - לכך שכהונתו של רנ״צ רוני אלשייך לא הוארכה. ראש הממשלה רוצה מפכ״ל נוח, שלא יחקור אותו."

גם יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי התייחס להחלטת אי הארכת כהונתו של המפכ"ל ואמר כי "ענן כבד רובץ על החלטת השר ארדן שלא להאריך את כהונת המפכ"ל. בזמן שמשטרת ישראל עושה את מלאכתה ונלחמת בחשדות לשחיתות שלטונית של ראש הממשלה וסביבתו – שרי הליכוד מנהלים מלחמה נגד שלטון החוק והדמוקרטיה. לנתניהו ולכל שרי הליכוד שהקריירה הפוליטית שלהם תלויה בנתניהו, אסור היה להחליט בעניין עתיד המפכ"ל. להחלטה שלהם יש מטרה אחת – להלך אימים על שלטון החוק." דבריו של גבאי.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן