גנץ ולפיד מודים בהפסד: "הולכים לאופוזיציה. נמרר לנתניהו את החיים"

ראשי כחול לבן התבטאו לראשונה מאז היוודעו תוצאות האמת וניצחון נתניהו. גנץ: "בהינתן מצב הגושים זו המציאות.מקבלים את רצון העם. המערכה לא תמה". לפיד: "לא ניצחנו, אך לא יפרקו אותנו. נהפוך את הכנסת לזירת קרב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/19 19:34 ה בניסן התשעט

גנץ ולפיד מודים בהפסד: "הולכים לאופוזיציה. נמרר לנתניהו את החיים"
מודה בהפסד. גנץ, צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

ראשי כחול לבן התכנסו הערב (ד'), יממה לאחר הבחירות, לישיבת סיעה בתל אביב והודו כי הפסידו את הקרב מול נתניהו, אך הבטיחו להקשות עליו מהאופוזיציה.

"בהינתן מצב הגושים זו המציאות", אמר יו"ר כחול לבן בני גנץ בפתח הישיבה והוסיף כי "המערכה לא תמה. אנחנו נהיה בקשר עם מי שצריך אבל אנחנו מסתכלים על המטרה בשבילה באנו. אנחנו נכבד את החלטת הנשיא והיא לא תזיז אותנו מהמוטיבציה איתה הגענו".

גם יריביו מודים שניצח. נתניהו

גם יריביו מודים שניצח. נתניהוצילום: פלאש 90. יונתן זינדל

לדבריו, "הגענו לתוצאה יוצאת דופן. למעלה ממיליון אנשים שמו פתק שלא ידעו שהוא קיים לפני תשעה שבועות. הקמנו אלטרנטיבה שלטונית אמיתית. נתניהו אסף אליו את הקיצוניים, אכל את שותפיו וזו התוצאה שקיבלנו. אנו מקבלים את רצון העם".

מספר 2 ברשימה, ח"כ  יאיר לפיד, אמר: "לא ניצחנו, אך לא יפרקו אותנו. אנחנו הולכים לאופוזיציה. נפעל משם ונמרר לנתניהו את החיים ונהפוך את הכנסת לזירת קרב". בהמשך הוא דחה את הסיכוי שמפלגתו תשב בממשלת אחדות עם הליכוד: "נגמרו הימים שאופוזיציה רק מנסה לזחול לממשלה. אנחנו עדיין המפלגה הגדולה ביותר עם יותר ממיליון מצביעים".