לנתיב האבות יש הסדרה

הממשלה תאשר ביום ראשון הקרוב קידום תב״ע לבנייה של 350 יחידות דיור חדשות והסדרת שכונת נתיב האבות בגוש עציון.ראש המועצה שלמה נאמן שהוביל את אישור ההחלטה:מההרס נצא לצמיחה ובנייה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/18 15:19 ח באדר התשעח

לנתיב האבות יש הסדרה
רוצים פתרון. נתיב האבות, צילום: פלאש 90. גרשון אלינסטון

ביום ראשון הקרוב הממשלה תאשר קידום תב״ע של שכונת נתיב האבות שתסדיר את כל בתי השכונה כפתרון קבע ותאפשר בנייה של 350 יחידות דיור חדשות כפי שבקשה המועצה והתושבים.

בנוסף הממשלה תאשר תקצוב באופן מיידי של בניית שכונה חדשה  בחלקה 91 כפתרון זמני לתושבים שבתיהם יהרסו ומתן פיצויים למשפחות.
ההחלטה מגיעה בעקבות שיחות שניהל ראש המועצה האזורית גוש עציון,שלמה נאמן עם ראש הסגל במשרד רוה״מ יואב הורוביץ ורונן פרץ ממזכירות הממשלה ,השרים כחלון,דרעי,בנט ושקד.

אחד מדוחפי ההסדר. נאמן

אחד מדוחפי ההסדר. נאמןצילום: מטה המאבק למען נתיב האבות

בתגובה להחלטת הממשלה ביום ראשון על נתיב האבות, אמר ראש מועצת גוש עציון,שלמה נאמן: ״בשם תושבי  גוש עציון ונתיב האבות אני מברך על החלטת הממשלה בדבר הסדרת שכונת נתיב האבות לפיה הונחו כל גופי הממשלה לפעול להקמתה המיידית של השכונה בין אלעזר לאלון שבות עבור נפגעי הפינוי  ופיצוים המהיר. אנו מודים לראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו ואנשי משרדו על מאמציהם לביצועה. כמו כן תודתנו נתונה לשר האוצר שר החינוך שר הפנים ושרת המשפטים שהתגייסו אישית למשימה והביאו את ההחלטה לעדיפות עליונה בסדר יומה של הממשלה. כולנו תקוה שמתוך הזעזוע מההרס הצפוי נצא לימים של בניה וצמיחה.״


להורדת הקובץ