ליל מלחמה: צה"ל תקף עשרות יעדים בעזה. צפו בהפצצת מבנה

מטוסים וטנקים המשיכו בתקיפה הנרחבת ברצועת עזה, בתגובה לעשרות שיגורי הרקטות לכיוון יישובי עוטף עזה. ראש הממשלה, שיגיע לישראל, צפוי להכריע האם לסיים את סבב הלחימה או להפסיקו

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/03/19 07:12 יט באדר ב'

ליל מלחמה: צה"ל תקף עשרות יעדים בעזה. צפו בהפצצת מבנה
ירי לעוטף עזה. ארכיון, צילום: רונית פרקש

מטוסי קרב של חיל האוויר טונרים המשיכו הלילה והבוקר (ג') להפציץ עשרות יעדי טרור של ארגון חמאס, זאת בתגובה לירי אתמול על השרון ולשיגורים הרבים לכיוון עוטף עזה.

אמש, בשעה 22:00, הודיע חמאס באופן חד צדדי כי הושגה הפסקת אש, אך ישראל המשיכה בתקיפת המטרות. והמחבלים בעזה שיגרו מצדם יותר מ-30 רקטות בפרק זמן קצר.

ירי המחבלים נמשך גם הלילה וראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לנחות הבוקר בישראל ולהחליט על המשך סבב הלחימה או הפסקתו.

"אני חוזר לארץ לטפל בדברים החשובים", אמר נתניהו בתום ביקורו בוושינגטון שכלל פגישה עם הנשיא טראמפ והוסיף, "נתנו תגובה מאוד מאוד עוצמתית והחמאס צריך לדעת שלא נהסס להיכנס לעשות את כל הצעדים הדרושים לא קשור לשום דבר לא קשור לתאריך אלא לצרכים של ביטחון ישראל".

מדובר צה"ל נמסר כי בשעות הבוקר "תקפו מטוסי קרב של צה"ל יעדי טרור נוספים במתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס בדיר אל באלח במרכז רצועת עזה. בנוסף נתקפו על ידי טנקים ומסוקי קרב מספר מטרות צבאיות של ארגון הטרור חמאס. תקיפות אלו מצטרפות לעשרות התקיפות ביממה האחרונה".

בצד הפלסטיני דווח כי הפלגים השונים הודיעו למצרים כי הם מחויבים  להפסקת אש בתנאי שישראל תפסיקמאת תקיפותיה ברצועה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן