לילה מתוח בדרום: 12 שיגורים לעבר ישראל

מערכת כיפת ברזל יירטה 3 מ-12 השיגורים שזוהו. צה"ל תקף בצפון רצועת עזה עמדות של חמאס. המועצה האזורית אשכול: "אין שינוי בהנחיות לתושבים. לימודים בכל מוסדות החינוך מתקיימים כסדרם"

חדשות כיפה משה ויסטוך 27/06/18 07:11 יד בתמוז התשעח

לילה מתוח בדרום: 12 שיגורים לעבר ישראל
תמונת ארכיון. רצועת עזה, צילום: פלאש 90. מנדי הכטמן

מטח רקטות נורה הלילה (רביעי) על יישובי עוטף עזה וחלקם יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל. צה"ל תקף בתגובה עמדות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה.

בצה"ל ציינו כי זוהו 12 שיגורים מכיוון רצועת עזה, כאשר 3 יורטו על ידי כיפת ברזל. אזעקות צבע אדום נשמעו במועצות האזוריות אשכול, שער הנגב, חוף אשקלון, שער הנגב ובעיר שדרות. לא דווח על נפגעים או על נזק לרכוש.

כחלק מהמשך פעולות צה"ל ברצועה ובתגובה לירי תקפו הלילה כלי טיס וטנק כלי רכב שממנו פעלה חוליית שיגור בלוני תבערה וכן 2 עמדות תצפית של חמאס בצפון רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי "ארגון הטרור חמאס יישא במחיר הטרור ואי היציבות".

מהמועצה אזורית אשכול נמסר כי "במהלך הלילה צה"ל פעל ברצועה ולאחר מכן בוצע ירי לכיוונו. הופעלו אזעקות צבע אדום במספר ישובים. לא ידוע על נפילות באף ישוב. אין נפגעים ואין נזק. לאחר הערכת מצב הבוקר עם הצבא, אין שינוי בהנחיות לתושבים. לימודים בכל מוסדות החינוך מתקיימים כסדרם".