לילה מתוח בדרום: עשרות שיגורים לעבר עוטף עזה

כ-45 רקטות ופצצות מרגמה שוגרו מהרצועה וכמה מהם התפוצצו. איש לא נפגע אך נגרם נזק. חיל האוויר תקף 25 יעדי טרור של חמאס. צה"ל: "מתקפה חמורה לעבר עורף ישראל, חמאס יישא בהשלכות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/18 08:49 ז בתמוז התשעח

לילה מתוח בדרום: עשרות שיגורים לעבר עוטף עזה
נפילת רקטה במועצה האזורית אשכול, צילום: ביטחון אשכול

עשרות שיגורים לעבר יישובי הדרום: במהלך הלילה (ד') שוגרו לעבר יישובי עוטף עזה כ-45 רקטות ופצצות מרגמה שכמה מהם התפוצצו. איש לא נפגע אך נגרם נזק. 

השיגורים החלו לאחר שצה"ל תקף יעדי טרור של חמאס בתגובה לטרור העפיפונים. לאורך הלילה ביצע חיל האוויר שלושה גלי תקיפות ופגע בסך הכל ב-25 יעדים של חמאס. באחרון שבהם הותקפו 11 יעדים בארבעה מתחמים צבאיים של חמאס, ביניהם מתחם אימונים תת קרקעי.
 
אחת מפצצות המרגמה שנורו לעבר ישראל התפוצצה סמוך לגן ילדים במועצה האזורית אשכול. שבעה מהשיגורים יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל ולפחות שלושה שיגורים נפלו בשטחי הרצועה.
 


מצה"ל נמסר כי "ארגון הטרור חמאס הוביל הלילה מתקפת רקטות חמורה לעבר עורף ישראל ומוביל את רצועת עזה ותושביה להתדרדרות והסלמה. חמאס אחראי לכל הנעשה ברצועת עזה והוא שיישא בהשלכות לפעולות הטרור כנגד אזרחי ישראל. צה"ל ערוך ונחוש לממש את משימת ההגנה על אזרחי ישראל ויגביר פעילותו על פי הצורך והערכת המצב".

חבלן בזירת נפילת רקטה במועצה האזורית אשכול

חבלן בזירת נפילת רקטה במועצה האזורית אשכולצילום: דוברות המשטרה

צילום: דובר צה"ל

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן