בנט: "ליכוד עם 40 מנדטים - חיסול הבית היהודי"

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט אמר ב"וועידת המשפיעים" של חברת החדשות שייתכן שראש הממשלה לא ירצה להרכיב קואליציה עם הבית היהודי בממשלה הבאה

חדשות כיפה גלעד כהן 03/09/18 13:05 כג באלול התשעח

בנט: "ליכוד עם 40 מנדטים - חיסול הבית היהודי"
"40 של הליכוד יחסל את הבית היהודי" _ דני קושמרו ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, צילום: צילום: אבשלום ששוני וגדעון מרקוביץ' עבור חברת החדשות

יו"ר הבית היהודי ושר החינוך, נפתלי בנט התייחס היום (ב') בוועידת המשפיעים של חברת החדשות, לחיכוכים הקואליציונים בתוך גוש הימין.

בנט התייחס לאותו יעד שהציב ראש הממשלה נתניהו – 40 מנדטים לליכוד בבחירות הקרובות ואמר: "המשמעות של ליכוד עם 40 מנדטים היא חיסול הבית היהודי והימין האידאולוגי". על היריבות בין השניים אמר בנט: "נתניהו לא רוצה אותנו בממשלה. יש לי כבוד לנתניהו, אבל לא נוח לו שיש עמוד שדרה לאומי חזק שעומד על האינטרסים של מדינת ישראל".

קודם לכן, שר הביטחון אביגדור ליברמן תקף את שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט על כך שמתח ביקורת על התנהלותו מול חמאס ואמר: "ששר החינוך יעסוק בפדופילים שיש בבתי הספר ובאלימות בבתי הספר" 

בתגובה לדבריו אמר שר החינוך נפתלי בנט כי "לא אגרר לקרב ולהתכתשות עם שר הביטחון. אני אתעסק במערכת החינוך. שני המורים הפדופילים כבר מזמן לא במערכת החינוך, וזה לא לקח 48 שעות"