ליברמן על פינוי 'חאן אל אחמר': החלטה אמיצה ומתבקשת"

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס הבוקר (ד') להחלטת בג"ץ על פינוי המאחז הלא חוקי חאן אל אחמר ואמר: "חלטה אמיצה ומתבקשת- אל מול מתקפת צביעות מתוזמרת של אבו-מאזן, השמאל ומדינות אירופה"

חדשות כיפה גלעד כהן 05/09/18 11:14 כה באלול התשעח

ליברמן על פינוי 'חאן אל אחמר': החלטה אמיצה ומתבקשת"
אביגדור ליברמן, צילום: Basel Awidat/Flash90

כפי שהתפרסם הבוקר (ד') ב'כיפה', בג"ץ פסק כי המאחז הלא חוקי באזור ירושלים 'חאן אל אחמר' יפונה. שר הביטחון, אביגדור ליברמן ברך על ההחלטה.


שר הביטחון כתב בחשבון הטוויטר שלו: "חאן אל אחמר יפונה! אני מברך את שופטי בג"צ על החלטה אמיצה ומתבקשת- אל מול מתקפת צביעות מתוזמרת של אבו-מאזן, השמאל ומדינות אירופה. איש אינו מעל לחוק. אף אחד לא ימנע מאיתנו לממש את ריבונותנו ואחריותנו כמדינה."

מפלגת האיחוד הלאומי ברכה גם כן על ההחלטה: "אנו מברכים את החלטת בג"צ  המחזקת את ההכרה שמדינת ישראל שייכת לעם ישראל. החלטה שנותנת תקווה לפסיקות נוספות אשר יוציאו פלישות פלסטיניות לשטחים לא להם. השכל הישר של מערכת משפט מראה שכאשר הוא רוצה לעשות צדק הוא עושה. כך צריכה להיראות מערכת המשפט בישראל".

גם סגן ראש מועצת בנימין, והמועמד לראשותה ישראל גנץ התייחס להחלטה ואמר: "שמח ומברך על החלטת בית המשפט לדחות את עתירת הרשות הפלסטינית בנוגע לפינוי המאחז. לכל אורך הדרך היה ברור כי הרשות מחזיקה את תושבי חאן אל אחמר כבני ערובה למען אינטרסים מדיניים ופגיעה בריבונות ישראל. אני מברך ומחזק את פורום עוטף ירושלים ותנועת רגבים שפעלו יחד עם המועצה לטובת תיקון העוול. בעז״ה אמשיך ואפעל לסיוע במטרה להסיר את איום המאחזים הפלסטינים הנוספים במרחב״.