ליברמן על וינטר: "בטוח שהוא יסייע לי רבות"

שר הביטחון התייחס להחלטה למנות את מח"ט גבעתי לשעבר למזכירו הצבאי ואמר כי הוא "קצין איכותי ומנוסה". ח"כ יוגב: "מבקש להודות לשר ליברמן, על שהתערב ואפשר את מינויו של וינטר לתפקיד ההולם את כישוריו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 25/07/18 16:43 יג באב התשעח

ליברמן על וינטר: "בטוח שהוא יסייע לי רבות"
אביגדור ליברמן, צילום: הדס פרוש-פלאש 90

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס היום (רביעי) להחלטה על מינויו של תא"ל עופר וינטר למזכירו הצבאי.

 "החלטתי למנות את תא"ל עופר וינטר למזכירי הצבאי" צייץ ליברמן בטוויטר והוסיף כי הוא "בטוח שקצין איכותי ומנוסה כמוהו יסייע לי רבות".

ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי בירך את שר הביטחון על המהלך ואמר כי וינטר, "מפקד חטיבת גבעתי במבצע 'צוק איתן', מפקד וקצין ערכי, מקצועי ומצוין. כמפקד המוביל את חייליו אל הקרב, הטביע וינטר את חותמו בפקודת הקרב עם אמונתו, אמונת עם ישראל לדורותיו בריבונו של עולם וקרא את הקריאה 'שמע ישראל...' בכדי לנסוך רוח קרב של מסירות נפש בחייליו. גורמים בשמאל הרדיקלי השתמשו בביטויים הללו בכדי להשפיע על עיכוב קידומו בצה"ל".

יוגב אף התייחס למידת מעורבותו של ליברמן, אשר נפגש עם הרמטכ"ל לאחר בנושא הקצין הבכיר שנשאר מחוץ לשני סבבי המינויים הקודמים. "אני שמח ומבקש להודות לשר הביטחון ליברמן, על שהתערב ואפשר את מינויו של וינטר לתפקיד ההולם את כישוריו כמזכיר צבאי של שר הביטחון, תפקיד שיאפשר לו בעתיד לתרום מכוחו וכישוריו עוד לביטחון ישראל. מאחל לתא"ל וינטר הצלחה רבה. הצלחתו - הצלחת עם ישראל".