ליברמן: "מה שנחוץ לנו זה עצבים מברזל ולא סטופר ביד"

שר הביטחון וראש הממשלה השתתפו בהערכת מצב עם כל בכירי מערכת הביטחון באוגדת עזה. נתניהו: "כדאי שיתחילו לשים לב לא רק למה שאנחנו אומרים אלא גם למה שאנחנו עושים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 17/07/18 15:55 ה באב התשעח

ליברמן: "מה שנחוץ לנו זה עצבים מברזל ולא סטופר ביד"
ליברמן עם איזנקוט באוגדת עזה, צילום: תקשורת שר הביטחון

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן, קיימו היום (שלישי) הערכת מצב ביטחונית באוגדת עזה בהשתתפות הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט, ראש השב"כ נדב ארגמן, ראש המל"ל מאיר בן שבת ובכירים נוספים.  

"היום זה יום השנה הרביעי לנפילתו של הדר גולדין ז"ל", אמר נתניהו וציין, "אנחנו מחויבים להחזיר אותו ואת אורון שאול ואת שני אזרחינו חזרה למדינת ישראל".

ראש הממשלה התייחס לביקורו אתמול בשדרות ואמר, "ראיתי את קיר הפלדה של הנחישות האזרחית שלהם, והיום אני מבקר פה בצה"ל, יחד עם שר הביטחון, הרמטכ"ל, אלוף פיקוד הדרום וראש השב"כ. ראיתי את קיר הפלדה הצבאי שלנו".

ליברמן, נתניהו ואיזנקוט באוגדת עזה

ליברמן, נתניהו ואיזנקוט באוגדת עזהצילום: קובי גדעון, לע"מ

לדבריו, "אנחנו במערכה, יש בה חילופי מהלומות ואני יכול להגיד לכם שצה"ל ערוך לכל תרחיש. אני מאוד התרשמתי ממה שראיתי כאן ואני יודע שכמוני, כל אזרחי ישראל, מאמינים בצה"ל ונותנים לו גיבוי לקראת כל התפתחות אפשרית". 

כשנשאל נתניהו האם במערכת הביטחון מאמינים כי ניתן לפתור את המצב גם ללא מבצע צבאי הוא ענה: "אני מאמין שאנחנו עושים את הדברים הנכונים. כדאי שיתחילו לשים לב לא רק למה שאנחנו אומרים אלא גם למה שאנחנו עושים".

שר הביטחון מתח ביקורת על מבקרי ממשלת ישראל ואמר כי "כדאי להבין שאסור שמדיניות הביטחון תהיה מענה ללחץ פוליטי או תקשורתי. אנחנו פועלים גם בעוצמה וגם בחוכמה. מה שנחוץ לנו היום זה קור רוח ועצבים מברזל ולא סטופר ביד והיסטריה תקשורתית. צה"ל ערוך לכל תרחיש"