ליברמן: המדינה זקוקה לבחירות

ח"כ אביגדור ליברמן תקף את השתתפות שריי הממשלה בהפגנה אתמול ליברמן: "חילופי האשמות של מרכיבי הקואליציה מוכיחים שהמדינה זקוקה לבחירות". השרה שקד: "מדובר בספין. לא הפגנו נגד הממשלה"

חדשות כיפה גלעד כהן 17/12/18 16:03 ט בטבת התשעט

ליברמן: המדינה זקוקה לבחירות
שר הבטחון לשעבר אביגדור ליברמן, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו ושר הביטחון לשעבר, ח"כ אביגדור ליברמן אמר היום בפתח ישיבת סיעתו כי יש לקדם את חוק עונש מוות למחבלים, וכי השתתפות שרי הממשלה אתמול בהפגנה היא עוד הוכחה מבחינתו כי יש ללכת לבחירות.

"מה שראינו אתמול, חילופי האשמות של מרכיבי הקואליציה השונים, וגם היום בנושא יוקר המחיה, אלו דברים שרק מוכיחים את הדברים, שאמרנו מלכתחילה: קואליציה שעסוקה בהישרדות ולא קואליציה מתפקדת." אומר ליברמן. "לכן מבחינתו בחירות מוקדם ככל האפשר, זה מה שהמדינה הזאת זקוקה לו עכשיו. מבחינתו לא בוער שום דבר, בכל יום שעובר הקואליציה מאבדת נקודות ואנחנו כאופוזיציה אפילו מוכנים ומעדיפים להמתין עד אוקטובר-נובמבר ולחכות עד שהקואליציה תשחק עוד. אבל יחד עם זאת, אני חוזר ואומר כאזרח, אני בטוח שחייבים ללכת לבחירות ולחזור לממשלה וקואליציה שמסוגלת לתפקד ומסוגלת להוביל מהלכים ולא רק לריב עם עצמה ועם האופוזיציה.״

השרה איילת שקד

השרה איילת שקד | "מדובר בספין"צילום: קובי דוברז

מוקדם יותר, קיימה סיעת הבית היהודי את ישיבת הסיעה בגבעת אסף כאות הזדהות עם הפיגוע הרצחני שהתרחש שם בשבוע שעבר. שרת המשפטים, איילת שקד אמרה כי מי ההפגה אמש לא הייתה נגד הממשלה אלא כתמיכה בהסדרת יישובים ביהודה ושומרון וכי מדובר בספין של התקשורת להציג את ההפגנה כמחאה נגד הממשלה בה היא חברה.