ליברמן בשדרות: "ממשלת ישראל נכנעת לטרור"

שר הביטחון לשעבר ביקר בדרום ותקף את התנהלות הממשלה מול חמאס, "אנחנו מעבירים דלק ו-15 מיליון דולר, ובמקביל חמאס מנסים להוציא פיגועים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/18 13:37 טו בכסלו התשעט

ליברמן בשדרות: "ממשלת ישראל נכנעת לטרור"
ליברמן בשדרות, צילום: מיכאל פייגין

יו"ר ישראל ביתנו, חכ אביגדור ליברמן, הגיע היום (שישי), לצד חבריו לסיעה, לסיור בעיר שדרות. במהלך הביקור הוא המשיך לתקוף את הממשלה, שעד לא מזמן היה חלק ממנה, בכל הנוגע להתנהלות מול חמאס.

"אתמול כולנו ראינו את האבסורד שנקלענו אליו", הוא אמר והסביר כי "השב"כ חשף חוליית טרור של החמאס ביהודה ושומרון שהופעלה מרצועת עזה והנחייתם הייתה לבצע פיגוע משמעותי בישראל. כלומר, אנחנו מעבירים דלק נוסף מקטאר ו-15 מיליון דולר, ובמקביל חמאס מנסים להוציא פיגועים ביו"ש ובישראל".

חברי ישראל ביתנו בסיור בשדרות

חברי ישראל ביתנו בסיור בשדרותצילום: מיכאל פייגין

בהמשך אמר כי הוא "מתכוון להמשיך להיות עם תושבי הדרום ולפתוח כאן תוך עשרה ימים לשכה פרלמנטרית. אהיה נוכח מדי שבוע בדרום ובשדרות עד שנשנה את הכיוון". לדבריו, "חמאס לא צריך לעניין לא אותי ולא אף אחד במדינת ישראל. מה שצריך לעניין אותנו זו מדיניות ממשלת ישראל שנכנעה לטרור- גם הסכימה על הפסקת אש בתנאי חמאס וגם העבירה כסף לאחר שספגנו 500 רקטות. הדבר הזה הוא בלתי סביר ואינו מתקבל על הדעת".

ליברמן הכחיש כי יש לו ברית פוליטית עם יו"ר יש עתיד וטען, אין לי ברית עם לפיד. יש לי יחסים טובים איתו לאורך כל השנים ואני לא מסתיר את זה, אך מעבר לכך אין בינינו דבר. המבחן שמחכה לנו בשבוע הבא הוא חוק הגיוס ואני מקווה שהוא יעבור בנוסח כפי שהעברתי בכנסת וכמו שאושר בקריאה הראשונה".