ליברמן בונה בחברון: "במקום מחנה צבאי נקים שכונה"

אחרי 20 שנה: שכונה חדשה צפויה להיבנות בחברון במקום בסיס צבאי. שר הביטחון ליברמן: "ציון דרך חשוב בפעילות הענפה שאנו מובילים לחיזוק ההתיישבות ביו"ש".

חדשות כיפה מירב כהן 14/10/18 13:33 ה בחשון התשעט

ליברמן בונה בחברון: "במקום מחנה צבאי נקים שכונה"
צילום: חוננו

שר הביטחון ליברמן הכריז בחגיגיות כי לאחר 20 שנה תוקם "שכונה יהודית חדשה בחברון"

ליברמן בישר בחשבון הטוויטר שלו כי שכונה יהודית חדשה צפויה להיבנות בחברון "לראשונה זה 20 שנה!במקום מחנה צבאי נקים שכונה חדשה. במקום מגורי חיילים נבנה 31 דירות, 2 גני ילדים ומעון. אני מודה לראש הממשלה ולשרי הממשלה שנרתמו לאישור תכנית 'רובע חזקיהו' שגיבשתי. זהו עוד ציון דרך חשוב בפעילות הענפה שאנו מובילים לחיזוק ההתיישבות ביו"ש, במעשים"

בניית השכונה אושרה בישיבת ממשלה לפני זמן מה, אולם לא נמצא תקציב להזיז את הבסיס הצבאי. היום (א') התקבלה ההחלטה להזיז את הבסיס הצבא, המימון יגיע מהמשרדים הממשלתיים השונים. השר הודה לשרים ולראש הממשלה על ההירתמות לחיזוק ההתיישבות.

יושב ראש הכנסת, יולי אדלשטיין ברך על ההחלטה: "רק לפני חודש פתחנו את שנת הלימודים עם התושבים היקרים של חברון. בשנה הבאה, נפתח את שנת הלימודים עם שני בתי ספר וגן ילדים נוספים שאישרה הממשלה היום. במקום יבנו דירות חדשות עבור משפחות חדשות, והיישוב היהודי בעיר האבות יגדל ויתחזק עוד יותר"

ראש מועצת יש"ע חננאל דורני הצטרף למברכים: "אני מברך את ראש הממשלה בנימין נתניהו, את שר הביטחון אביגדור ליברמן ואת שרי ממשלת ישראל על ההחלטה לחידוש הבנייה ביישוב היהודי בחברון ועל הגדלת רובע חזקיה. בחברון קבורים אבות האומה, ויש לחזק את אחיזתנו ביישוב היהודי בחברון ולהגדילו. אנו מצפים כי בעקבות החלטה זו, יבואו החלטות נוספות על בנייה בחברון ובכל יהודה, שומרון ובקעת הירדן".