ליב"ה נגד הימין החדש: "החרבת ערכי המשפחה"

לאחר שפורסם כי בימין החדש יתמכו בפונדקאות אלטרואיסטית לזוגות חד מיניים, בארגון ליב"ה תוקפים את המפלגה ואומרים כי פונדקאות לחד מיניים אסורה ברוב העולם. ""מצער מאוד לראות איך כל הערכים נעלמים רק בשביל לקושש עוד כמה קולות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/03/19 12:43 כח באדר א'

ליב"ה נגד הימין החדש: "החרבת ערכי המשפחה"
הפגנה של מרכז ליב"ה נגד מצעד הגאווה, בקיץ האחרון, צילום: מרכז ליב"ה

בהקלטה שנחשפה הבוקר (ג') ב'כאן רשת ב', נשמעה שרת המשפטים, איילת שקד, אומרת במפגש פעילים כי הימין החדש תתמוך בפונדקאות לזוגות הומוסקסואלים, בכפןף להמלצות ועדת מור יוסף של משרד הבריאות. "סיכמנו שנלך לפי ועדת מור יוסף, שקבעה שפונדקאות מסחרית תתאפשר לנשים כתחליף לרחם כי זה בא לפתור בעיה רפואית. פונדקאות להט"בים תתאפשר בצורה אלטרואיסטית. אם יש לזוג ידידה שרוצה לעשות להם טובה אז זה יתאפשר", אמרה שקד.

מרכז ליב"ה, הנאבק למען ערכי היהדות, תוקף בתגובה את מפלגת הימין החדש: "מצער מאוד לראות איך כל הערכים נעלמים רק בשביל לקושש עוד כמה קולות". אמרו בליב"ה.

לדבריהם, "הפונדקאות לחד מיניים אסורה ברוב מדינות העולם ולא בכדי. מדובר בהחרבת ערכי המשפחה ובעוול לילד שיולדים אותו למצב לא נורמלי של חיים ללא אימא. רק אבא ואימא זה משפחה.

"תרבות ההשתקה מבית ארגוני הלהט"ב לא יכולה לטשטש את העובדה הפשוטה הזו. חבל רק לראות שהימין החדש מחדש גם את ערכי האנושות והיהדות ונכנע להשתקה הזו. משפחה יש רק אחת אבא ואימא.זו האמת הנורמלית והיהודית".