ליאון: הפסדתי, אבל הצלחנו להוביל שינוי

משה ליאון, שהפסיד לברקת בקרב על ראשות העיר ירושלים, מסכם את מערכת הבחירות: "הצלחנו לגרום לשינוי בסדר היום של הבחירות בירושלים"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 24/10/13 13:10 כ בחשון התשעד

ליאון: הפסדתי, אבל הצלחנו להוביל שינוי
יחצ, צילום: יחצ

משה ליאון, שהתמודד מול ניר ברקת על ראשות העיר ירושלים - והפסיד - מתייחס היום (ה‘) לתוצאות הבחירות המקומיות וטוען כי על אף ההפסד, הרי שאנשיו הצליחו להוביל מהפך בגישת ראש העיר לתושבי הבירה.

”לפני שלושה חודשים בדיוק יצאנו לדרך“, כתב ליאון בעמוד הפייסבוק שלו, ”דרך קצרה בזמן אך ארוכה באירועים, מחשבות וחוויות שיעד אחד היה לה- להפוך את ירושלים למקום טוב יותר לתושביה. מבחינה זו הגענו ליעד. הצלחנו לגרום לשינוי בסדר היום של הבחירות בירושלים ובעז"ה גם של התנהלות העירייה כולה“.

”מהיום, אי אפשר יהיה להתעלם מהתושבים הפשוטים, מהשכונות ומהצרכים הבסיסיים שמגיעים לכל אחד ואחת מתושבי ירושלים“, הוסיף ליאון.

ליאון הודה לחבריו לרשימה, לאנשי המטה ולפעילי השטח ובעיקר לירושלמים שהצביעו בעדו. ”כולם אנשים מופלאים, מכל גווני הקשת הפוליטית, החברתית והדתית שהתאחדו כדי להביא שינוי לירושלים“, כתב ליאון, ”בחרנו לשים את התושבים לפני הכל, באהבה, בהקשבה, בחיבוק ובמפגש- והצלחנו. לכיסא ראש העיר לא הגענו הפעם, אבל הצלחנו להעביר מסר משמעותי של חיבור והקשבה לתושבים שתקוותי שתעבור הלאה ותמשיך בשנים הקרובות. הכל בעזרתכם ובזכותכם“.