"להחזיר את הבנים הביתה - קשקוש מקושקש"

האם מאבקן של משפחות גולדין ושאול להחזרת בניהם, שנחשבים לחללים שמקום קבורתם אינו נודע, הוא אחיזת עיניים? העיתונאי שמעון ריקלין, הנחשב למקורב לנתניהו, אומר בראיון: "לחמאס אין גופות. המשפחות מאבדות את זה"

חדשות כיפה יהונתן קליין 19/08/18 14:37 ח באלול התשעח

"להחזיר את הבנים הביתה - קשקוש מקושקש"
שמעון ריקלין, צילום: Amir Levy/FLASh90

איש התקשורת והפרשן המדיני של ערוץ 20, שמעון ריקלין, התראיין היום (א') לרדיו גלי ישראל ודיבר על הסכם ההסדרה המתגבש עם חמאס, ואמר דברים קשים מאוד על המאבק להשבת גופותיהם של הדר גולדין ואורון שאול, כמו גם על המאבק למען אברה מנגיסטו שנעדר ברצועת עזה.

"תפסיקו עם הסיסמאות של להחזיר את הבנים הביתה - זה קשקוש מקושקש. תפסיקו לשקר את עם ישראל." אמר ריקלין למוריה קור ומושיקו פסל. "מי שאומר שצריך להחזיר את הגופות שלהם עובד על עם ישראל, כי כולם יודעים מה יש לחמאס ומה אין לחמאס. לחמאס אין כמעט כלום. אין גופות לחמאס."

האזינו לדבריו של שמעון ריקלין ברדיו גלי ישראל:

ריקלין המשיך ודיבר על מאבק משפחות גולדין ושאול להכללת השבת בניהם במסגרת ההסדר עם חמאס. "אין לי בעיה עם מה שהמשפחות עושות, המשפחות קדושות. גם אני אבא לחיילים", הוסיף, "אבל הן קצת מאבדות את זה. כי הן חושבות שהן יקבעו מדיניות מדינה שלמה אם לצאת למלחמה או לא. במיוחד כשהגיע הזמן לומר את האמת. אין גופות אצל החמאס. תשאלו את עצמכם למה בוגי יעלון שינה את הסטטוס של הדר גולדין מ'נעדר' ל'חלל שמקום קבורתו לא נודע'".

"לגבי אברה מנגיסטו - תשאלו את עצמכם האם הוא חי, אין שום הוכחות שהוא חי. לפני שאנחנו צועקים - בואו נראה מה יש לחמאס." בתשובה לשאלה "האם אתה טוען שיש מידע מודיעיני שאברה מנגיסטו לא חי?" השיב ריקלין; "נכון".