לבני קוראת לאיחוד בשמאל: "לשים את האגו בצד"

ציפי לבני הצהירה כי "ניתן לעשות מהפך שלטוני" בעזרת גוש שמאל מאוחד נגד נתניהו. יו"ר האופוזיציה התייחסה לחקירות ראש הממשלה: "אני מקווה שהציבור ידע לפני הבחירות האם הוחלט להגיש כתב אישום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/18 20:24 יז בטבת התשעט

לבני קוראת לאיחוד בשמאל: "לשים את האגו בצד"
ראש האופוזיציה ח"כ ציפי לבני, צילום: פלאש 90

יושבת ראש האופוזיציה, ציפי לבני, קראה לאיחוד במפלגות המרכז שמאל באירוע של המכון הישראלי לדמוקרטיה והמרכז הבינתחומי: "אני מאמינה שיש סיכוי למהפך"

"הדרך היחידה לנצח את הבחירות היא לאחד כוחות" אמרה לבני בפתיחת דבריה בכנס, "אפשר ליצור כאן צוות גדול יותר ומנצח כשכל אחד מאיתנו צריך לשים את האגו בצד למען המטרה המשותפת שהיא מהפך".

לבני התייחסה לתקופת הכהונה הממושכת של ראש הממשלה נתניהו: "עשר שנים זה יותר מידי. חשוב שנעביר, גם אם אחרי הבחירות, את החוק שמגביל כהונת ראש ממשלה לשתי קדנציות בלבד. יותר מידי זמן בשלטון זו בעיה לא רק בפרק הזמן אלא במה שהוא עושה למדינת ישראל כדי להישאר בשלטון".

יושבת ראש האופוזיציה התייחסה לתיקי החקירות של ראש הממשלה "יש כאן מתקפה מתוזמרת של ממשלה בניצוחו של ראש הממשלה על כל המוסדות בישראל, והוסיפה, "כשראש ממשלה אומר אני ראש ממשלה של מדינה שתופרים בה תיקים, מה יגיד אחרון הפושעים כולם". 

לבני חתמה את דבריה: "אנחנו ממתנים למוצא פיו של היועץ המשפטי ואני מקווה שהציבור ידע לפני הבחירות האם החליט להגיש כתב אישום, אבל המבחן הוא לא רק מה פלילי או לא אלא איזה מדינה תהיה לנו".