השאלה שתשאלו בחורף הקרוב היא לא איך אתם אוכלים את הקרמבו, אלא בכמה קניתם אותו.יוניליוור החליטה לייקר את הקרמבו ב-7.5%. ההתייקרות, בגובה 8 אג' ליחידה, צפויה לקרות בספטמבר, לקראת תחילת עונת הממתק החורפי.
הקרמבו ממותג: "גלידת שטראוס", אך המותג שייך לחברת יוניליוור. יוניליוור "מאשימה" בהתייקרות את העלייה בשכר המינימום ובהתייקרות התשומות. עליית המחיר תקפה לאריזות 20 ו-32 יחידות, בעוד שמחיר מארז 8 יחידות נותר ללא שינוי. עם זאת, החברה מסרה שלא תייקר מוצרים נוספים שהיא מייצרת, וביניהם: מגנום, דאב, הלמנס וקורנפלקס תלמה. יוניליוור היא אחת מ-10 חברות מוצרי הצריכה הגדולות בישראל (וגם בעולם), שמייצרת ומשווקת מאות מוצרים.
מיוניליוור נמסר בתגובה: "למרות העלייה במחירי התשומות, המשפיעה על מגוון רחב ממוצרי החברה, יוניליוור לא מתכננת, בשלב זה, להעלות מחירים. המקרה של הקרמבו שונה, לאור שחיקה דרמטית של הרווחיות בייצורו בשנים האחרונות, שנבעה בין היתר, מעלייה בשכר עובדי הייצור במפעל והפכה את ייצור הקרמבו ללא כדאי. לפיכך, נקטה החברה בצעדי ייעול בתהליכי הייצור במפעל, כדי לצמצם למינימום את העלייה במחיר לקמעונאי, העומדת על 8 אגורות ליח' קרמבו".