"לא ייתכן שגופים שפוגעים בצה"ל ובמדינה יקבלו במה בכנסת"

באיחוד הלאומי קראו ליו"ר הכנסת אדלשטיין לבטל את הכנס שמתוכנן להתקיים בכנסת, בהשתתפות נציגי "שוברים שתיקה" ו"בצלם". מזכ"ל המפלגה: "מנע את השפלת הציונות ובטל את הכנס השערורייתי הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/07/18 17:12 יח בתמוז התשעח

"לא ייתכן שגופים שפוגעים בצה"ל ובמדינה יקבלו במה בכנסת"
אופיר סופר, צילום: הלל מאיר ואור אלכסנברג

מזכ"ל מפלגת האיחוד הלאומי, אופיר סופר, קרא היום (א') ליו"ר הכנסת, יולי יואל אדלשטיין, לשקול שנית את קיומו של כנס שמתוכנן להיערך מחר בכנסת, בהשתתפות נציגי ארגוני שמאל. 

הבוקר פורסם בידיעות אחרונות כי בכנסת צפוי להיערך כנס "ילדים תחת כיבוש", ביוזמתם של חברי כנסת מהאופוזיציה. לכנס הוזמנו ארגוני שמאל כמו "בצלם" ו"שוברים שתיקה" וילדים ממזרח ירושלים.

במכתב ששלח סופר לאדלשטיין נאמר כי "לא ייתכן שגופים שפוגעים בחיילי צה"ל ובמדינת ישראל פעם אחר פעם יקבלו במה בכנסת ישראל. עלינו להציב גבולות ברורים ולהפסיק לגמגם אל מול פעילויות אנטי ציוניות שמחלחלות בינינו". 

סופר הוסיף בקשה שאינה משתמעת לשתי פנים, וכתב: "אדוני היו"ר, שמור על כנסת נכבדה, מנע את השפלת הציונות ובטל את הכנס השערורייתי הזה".

ראש ההנהגה העולמית של בית"ר, נריה מאיר, שלח גם הוא מכתב ליו"ר הכנסת, ובו הוא טען כי "גופים אנטי ציונים אלו עושים שימוש ציני בילדים בכדי לקדם את האג'נדה שלהם נגד מדינת ישראל, ועוד עושים זאת בכנסת ישראל". 

לדבריו, "ארגונים אלו כרתו גט כריתות עם הציונות כבר מזמן, ומפליא כי מפלגות המחנה הציוני ומר"צ בחרו לאמץ אג'נדות הקוראות להחרים את ישראל ולפגוע בה. הכנסת לא יכולה להיות במה למוציאי דיבתה של המדינה. אנו מבקשים ממך, יו"ר הכנסת, לבטל את הכנס ולו בשביל חיילי צה"ל שלנו, ששומרים עלינו לילות כימים בכדי שנוכל לקיים את חיינו בשגרה".