לא יהיה אושפיזין 2? תביעת ענק של מיכל רנד נגד בעלה

רנד, שתבעה את בן זוגה שולי ואדם נוסף בדרישה לפיצוי בסך 2.5 מיליון שקלים, טענה בכתב התביעה כי התנהגות בעלה הייתה "תככנית, אלימה תוך כשלים מכוונים". בא כוחו של הזמר: "תביעה מופרכת על רקע סיבות אישיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/18 15:47 כ בתמוז התשעח

לא יהיה אושפיזין 2? תביעת ענק של מיכל רנד נגד בעלה
שולי רנד, צילום: אוהד רומנו

מיכל רנד הגישה תביעה על סך 2.5 מיליון שקלים נגד בעלה, השחקן והמוזיקאי שולי רנד והמפיק ניצן זעירא, בטענה להפרת חוזה ביניהם ונישולה מזכויותיה על הכנסות הזמר. כך פורסם לראשונה השבוע ב'וואלה'.

לפי הפרסום, כתב התביעה הוגש כבר לפני שנה לבית המשפט לענייני משפחה אך בתקופה האחרונה הסיר בית משפט השלום בתל אביב, שהנושא עבר לטיפולו, את החיסיון מעל הפרשה.

בכתב התביעה נטען בין היתר כי המחלוקות בין בני הזוג מבחינה עסקית היו "תוצאה ישירה של התנהגות תככנית, אלימה תוך כשלים מכוונים" של בן זוגה לחיים. לדברי מיכל רנד, "התנהגותו של הנתבע היתה ועודנה לא יציבה בלשון המעטה, חששותיה של התובעת בין היתר נסובו סביב חוסר היציבות הכלכלית הקיצוני הנובע מהתנהגותו של שולי, התנהגות אשר פגעה וכן פוגעת עדיין באופן ישיר ובלתי משתמע בששת ילדיהם במישורים רבים ושונים".

בני הזוג רנד נישאו לפני 23 שנה ועברו יחד תהליך חזרה בתשובה. בשנת 2004 הם שיתפו פעולה בסרט אושפיזין. בחלוף השנים יחסי השניים ידעו עליות ומורדות שחלקן נסובו סביב המצב הכלכלי של המשפחה

עורך דינו של שולי רנד, אלישע גרינפלד, מסר כי "התביעה הכספית אשר הוגשה על ידי מיכל רנד היא תביעה מופרכת. תביעה זו באה לעולם בשל סיבות אישיות. מפאת כבודה של התובעת לא נתייחס בשלב זה לסיבות אישיות אלה. כדי לנסות ולמנוע פגיעה בילדיו, ביקש שולי רנד להשאיר את הסכסוך אשר בינו לבין התובעת תחת חסיון, אולם לבקשתה הוסר החיסיון, ועל כך שולי מצר".