לאה גולדין: "ביבי, תלמד מטראמפ"

על רקע הדיווחים על הסדרה מדינית בין ישראל לחמאס קראו בני משפחות החיילים והאזרחים המוחזקים בעזה לכלול את השבת בניהם. אמו של הדר גולדין: "שרים בקבינט תדרכו נגדנו. תתביישו". זהבה שאול: "נתניהו צעק עלינו וכינה אותנו שקרנים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 05/08/18 11:50 כד באב התשעח

לאה גולדין: "ביבי, תלמד מטראמפ"
בני המשפחות במסיבת העיתונאים, צילום: ללא קרדיט

על רקע הדיון הצפוי בקבינט המדיני ביטחוני בנושא הסכם הסדרה מול חמאס, קיימו היום (ראשון) משפחות החיילים והאזרחים החטופים בעזה מסיבת עיתונאים משותפת בה דרשו מהממשלה ומהעומד בראשה לא לאפשר הסדרה מדינית ללא השבת בניהם לישראל.

"ביבי תלמד מטראמפ", אמרה לאה גולדין, אמו של סגן הדר הי"ד שנהרג בעזה וגופתו מוחזקת על ידי חמאס, "לפני השיחות הוא החזיר את השבויים האמריקנים מצפון קוריאה".

לדבריה, "נתניהו חייב לומר היום שבכל הסדרה החיילים והאזרחים חוזרים תחילה לפני שהדר, אורון, אברה והישאם יחזרו הביתה. ראינו כבר הסכמים על הקרח. נמאס לנו לשמוע מנתניהו מילות מחויבות ללא מעשים".

זהבה שאול ולאה גולדין בבקו"ם

זהבה שאול ולאה גולדיןצילום: מטה המאבק למען הדר גולדין

בהמשך היא תקפה וטענה כי חלק משרי הקבינט תדרכו את התקשורת נגד משפחתה, "יש שרים בקבינט שמתדרכים נגד משפחת גולדין וטוענים שאנחנו מובילים את ישראל למלחמה. תתביישו! כמה עוד אפשר לרדת? ממשלה ששולחת חיילים לקרב ולא מחזירה אותם מרסקת את החברה".

זהבה, אמו של אורון שאול הי"ד שנהרג גם הוא בעזה וגופתו עדיין לא הושבה, האשימה את ראש הממשלה בנימין נתניהו  שבפגישה שקיימו היא ובעלה בשנת 2016 עם נתניהו, צעק עליהם האחרון, "נתניהו צעק עלינו והטיח בנו האשמות, כינה אותנו שקרנים כי טענו בפניו שהוא הבטיח מפורשות שלא ייחתם שום הסכם עם טורקיה לפני שיחזרו הבנים". לדבריה, "כולנו יודעים מי שיקר. הרצל יצא מהפגישה נסער, כאוב נפשית ופיזית".

בהמשך היום, ולקראת ישיבת הקבינט המתוכננת לשעה 16:00, יצעדו בני משפחות גולדין, שאול, מנגיסטו ואבו גנימה, לכיוון משרד ראש הממשלה וידרשו להיפגש עמו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן