כששליין ביקש סליחה מריקלין

מגיש הטלוויזיה ציטט בתכניתו ציוץ של שמעון ריקלין בגנות קמפיין ההטרדות המיניות. בהמשך התברר שמדובר בחשבון טוויטר מזוייף והוא פרסם התנצלות. האם העיתונאי יקבל את התנצלותו?

חדשות כיפה משה ויסטוך 25/10/17 12:10 ה בחשון התשעח

כששליין ביקש סליחה מריקלין
שליין מציג את הציוץ של פייק ריקלין, צילום: צילום מסך מטוויטר

ליאור שליין ציטט אמש (שלישי) בתכניתו 'גב האומה' שבערוץ 10 דברים שצייץ לכאורה העיתונאי שמעון ריקלין בגנות קמפיין MeToo. זמן קצר לאחר מכן התברר שהוא תקף את האדם הלא נכון ולבסוף אף צייץ התנצלות רפה.

"לא היה אכפת לי מקמפיין #MeToo. אבל זה שהשמאל והפמינאציות לא פתחו בקמפיין על מה שקורה במודולים של npm מבחינת אבטחת מידע מראה על צביעות גדולה", זה הציוץ ששליין הביא בתכנית ותקף את ריקלין על דבריו.

מהר מאוד התברר שמדובר בחשבון טוויטר שמתחזה לעיתונאי הסרוג וריקלין עצמו כתב למגיש: "היי ליאור. ידעתי שאתה לא רציני. לא ידעתי עד כמה. בקיצור זה לא אני. זה פייק שלי. ומצפה שתתנצל ותבהיר את זה. תודה".

בעקבות הדברים פרסם שליין מעין התנצלות וכתב: "במו אזניי שמעתי את ריקלין מגבה את דברי ח"כ סמוטריץ' בעקבות קמפיין MeToo, אבל הציוץ שייחסנו לו בתכנית הערב התגלה כזיוף, ועל כך אני מתנצל".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן