"כשאהיה שר הביטחון נילחם במחבלים ולא בשדרניות טלוויזיה"

יו"ר הימין החדש עקץ את נתניהו ומתקפתו על הדוגמנית והמנחה רותם סלע ואמר כי "בימים שנופלים טילים על ישובי הדרום, אני לא מבין את ההיגיון בלהתנפל על מנחת הכוכב הבא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/03/19 16:52 ג באדר ב'

"כשאהיה שר הביטחון נילחם במחבלים ולא בשדרניות טלוויזיה"
נפתלי בנט, צילום: יוסי זליגר, פלאש90

שר החינוך ויו"ר הימין החדש, נפתלי בנט, פתח היום (א') חזית נוספת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. הפעם סביב המתקפה שלו על הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה רותם סלע.

"בימים שנופלים טילים על ישובי הדרום", אמר בנט בכנס בוחרים צעירים 2019 באוניברסיטת תל אביב, "אני לא מבין את ההיגיון בלהתנפל על שדרנית טלוויזיה". לדבריו, "כשאהיה שר הביטחון נילחם במחבלים ולא במנחת הכוכב הבא לאירוויזיון". 

לא יורדת מהכותרות הפוליטיות. סלע

לא יורדת מהכותרות הפוליטיות. סלעצילום: דבש סדן-cc-by-sa

מוקדם יותר התייחס נתניהו לדברים שכתבה סלע בגנות השרה רגב שהזהירה מפני קואליציה משותפת לגנץ והסיעות הערביות "מה הבעיה עם הערבים???", שאלה, "ריבונו של עולם, ישנם גם אזרחים ערבים במדינה הזו. ישראל היא מדינת כלל אזרחיה וכל בני האדם נולדו שווים וגם הערבים רחמנא ליצלן הם בני אדם, וגם הדרוזים, וגם ההומואים, אגב, וגם הלסביות וגם... שוק... שמאלנים".

נתניהו בחר להגיב לדברים וכתב באינסטגרם: "כמו שכתבת, אין שום בעיה עם אזרחי ישראל הערבים - הם שווי זכויות ככולנו וממשלת הליכוד השקיעה במגזר הערבי יותר מכל ממשלה אחרת. הליכוד רק ביקש לחדד את השאלה המרכזית בבחירות האלה: זו ממשלת ימין חזקה בראשותי או ממשלת שמאל של יאיר לפיד וגנץ בתמיכת המפלגות הערביות. ללפיד וגנץ אין דרך אחרת להקים ממשלה וממשלה כזאת תערער את ביטחון המדינה והאזרחים. ההכרעה - עוד חודש בקלפי. יום טוב"