כרזות אנטישמיות בארגנטינה: "נתניהו הוא היטלר"

פעילים שונאי ישראל תלו ברחבי בואנוס איירס כרזות בגנותו של ראש הממשלה שצפוי לנחות במדינה לביקור רשמי היסטורי. בכרזה נוספת נכתב: "wanted- מבוקש על פשעים נגד זכויות אדם ורצח עם הפלסטיני". סגן יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית: "השלטים שזועקים אנטישמיות ושנאה נגד ישראל"

חדשות כיפה משה ויסטוך 11/09/17 13:01 כ באלול התשעז

כרזות אנטישמיות בארגנטינה: "נתניהו הוא היטלר"
כרזה אנטישמית נגד נתניהו, צילום: ההסתדרות הציונית העולמית

קבלת פנים אנטישמית צפויה ללוות את נחיתתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו היום (שני) בארגנטינה, כשכרזות נאצה נתלו ברחבי בואנוס איירס על ידי פעילים שונאי ישראל.

"נתניהו הוא היטלר", נכתב באחת הכרזות כשתמונתו של ראש הממשלה הישראלי הולבשה על תמונתו של הצורר הנאצי היטלר במדי אס אס. בשלט נוסף צולם נתניהו בפרופיל של אסיר לצד הכיתוב: "wanted- מבוקש על פשעים נגד זכויות אדם ורצח עם הפלסטיני". 

בנוסף לכך הזמינו הפעילים את ההמון שתומך בפלסטינים ושונא את ישראל להפגנה תחת הכותרת: "החוצה ציונים מפלסטינה החוצה נתניהו" ובכותרת של הכרזה נכתב: "גועל!".

"wanted". קבלת פנים אנטישמית לראש הממשלה

"wanted". קבלת פנים אנטישמית לראש הממשלהצילום: ההסתדרות הציונית העולמית

נתניהו המריא אמש לביקור ראשון מסוגו של ראש ממשלה באמריקה הלטינית. במהלך הביקורים, שיערכו בארגנטינה, קולומביה ומקסיקו, הוא עתיד להיפגש עם מנהיגי המדינות ולחתום עימם על שורת הסכמים בנושאי כלכלה וביטחון.

סגן ומ"מ יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית וראש המאבק באנטישמיות העולמית,יעקב חגואל, אמר בתגובה: "אנו רואים בחומרה את אותם שלטים שנתלים ביום ההסיטורי הזה, שראש ממשלה ישראל מגיע לארגטינה. זהו ביקור היסטורי וביום הזה דווקא תלו את השלטים שזועקים אנטישמיות ושנאה נגד ישראל. ההסתדרות הציונית העולמית תמשיך להאבק בנגע הזה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן