האם אל על בדרך לפירוק?

שר האוצר, ששוקל ברצינות לפרק את חברת התעופה השרויה במצב קשה בעקבות משבר נגיף הקורונה, רוצה לקבל החלטה כבר מחר. העובדים יוצאים למאבק

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 09/05/20 22:55 טו באייר התשפ

האם אל על בדרך לפירוק?
צילום: פלאש 90

שר האוצר משה כחלון, רוצה מאוד לקבל מחר (ראשון) החלטה בכל הקשור לעתידה של חברת התעופה אל על. כך פורסם בN12. בפני החברה, ששרויה במצב קשה בעקבות נגיף הקורונה, עומדות שתי אפשרויות: פירוק או הלוואה לחברה בערבות המדינה. בתגובה הודיעה הערב מועצת עובדי אל על שהם יוצאים להפגנות בכל הארץ ועל הקמת מאהלי מחאה מול ביתם של כמה מפקידי האוצר. ביום שלישי הקרוב יגיעו העובדים המפגינים לירושלים להפגנה מול מעון ראש הממשלה. 

גורמי מקצוע המעורבים בדיונים הנוגעים לעתיד החברה נוטים לכיוון הפירוק ולטענתם ישנן בעיות קשות ביותר בחברה ויהיה קשה להציל אותה ייתכן שכסף לטובת הצלת אל על ילך לאיבוד. גורמים פוליטיים אומרים כי פירוק חברה כמו אל על עלול להיות מכה מורלית קשה למשק.

שרון בן יצחק, יו"ר מועצת העובדים: "בעוד עם כל החברות באוצר מדברים על מענקים של מיליארדים, מישהו שם החליט שלצורך מתן הלוואה לאל על - לא מענק ולא פיצוי - הלוואה, יש להקריב אלפי עובדים. אין בכוונתנו לאפשר את פירוק החברה. עובדי אל על ש-90% מהם עובדים בשכר מינימום, נכנסו מתחת לאלונקה מתוך אחריות ושמירה על הבית, זכו ליחס מזלזל והתעלמות מוחלטת מצד פקידי האוצר".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן