לאחר 7 שנים: מנכ"לית בנק לאומי הודיעה על פרישה

רקפת רוסק עמינח, שהחלה את תפקידה בבנק כעוזרת מנכ"לית בתחילת שנות ה-90, החליטה לפרוש: "ההנהלה האיכותית, יחד עם מנהלים ועובדים מסורים ומקצועיים - יהוו בסיס איתן להמשך ההובלה של לאומי לעוד שנים רבות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/19 09:51 כז בסיון התשעט

לאחר 7 שנים: מנכ"לית בנק לאומי הודיעה על פרישה
פורשת. רוסק עמינח, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

מנכ"לית בנק לאומי, רקפת רוסק עמינח, הודיעה הבוקר (א') על סיום כהונתה לאחר 7 שנים בתפקיד ו-15 שנים בקבוצת לאומי.

רוסק עמינח תסיים את תפקידה בחודשים הקרובים, בכפוף למציאת מנכ"ל חדש על ידי דירקטוריון הבנק והעברת התפקיד בצורה מסודרת.

המנכ"לית הפורשת החלה את דרכה בבנק בשנת 1992, אז שימשה במשך שנתיים כעוזרת המנכ"לית דאז גליה מאור. בהמשך היא הצטרפה למשרד סומך-חייקין כשותפה ומספר שנים לאחר מכן מונתה למנכ"לית המשרד. בשנת 2004 היא חזרה לשורות בנק לאומי וניהלה את החטיבה העסקית. בשנת 2012 היא החליפה את מי שהיא שימשה כעוזרת האישית שלה 20 שנה קודם לכן ונבחרה לכהן כמנכ"לית הבנק.

"לאומי כיום", אמרה רוסק עמינח, "הוא הבנק המוביל בישראל. אני יודעת שפעילות הליבה החזקה, התשתית הארגונית שבנינו יחד, ההובלה הטכנולוגית והדיגיטלית הייחודית ללאומי, ההנהלה המוכשרת והאיכותית, יחד עם מנהלים ועובדים מסורים ומקצועיים - יהוו בסיס איתן להמשך ההובלה של לאומי לעוד שנים רבות".

דוד ברודט, יו"ר לאומי: הודעתה של רקפת על רצונה לפרוש מהבנק מצערת אותי מאוד. רקפת הוכיחה בכל שנותיה בבנק, ובמיוחד בתפקידה כמנכ"לית, ראיה אסטרטגית מצויינת, יכולת ניהולית גבוהה, כושר קבלת החלטות מעולה ויכולת מימוש וביצוע משובחים ביותר. היא הובילה את לאומי לשיאים חדשים בבנקאות הישראלית והיוותה דוגמא ומופת גם בבנקאות העולמית. רקפת משאירה מאחוריה בנק חזק ויעיל, שהוכיח שיש לו את היכולות להתמודד עם אתגרים מורכבים בגישה חדשנית. אני מודה לה על כהונה יוצאת דופן ומאחל לה הצלחה בכל אשר תפנה".