חדש בהוט: מהירות גלישה של חצי ג'יגה

חברת הכבלים מציעה חבילה חדשה ללקוחות האינטרנט שלה - מהירות גלישה של 500 מ"ב. בזמן שהמתחרות שלה מציעות מהירות גלישה כפולה, היתרון של הוט הוא בפריסה הארצית ובתחרות מול בזק, שטרם מציעה מהירות כזו

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/05/19 20:07 ח באייר התשעט

חדש בהוט: מהירות גלישה של חצי ג'יגה
מהירות הגלישה עולה. הוט

 

חברת HOT משדרגת את מהירות האינטרנט שלה - אך למעשה מדובר במחיר ובמוצר לא תחרותיים, כיוון שהמתחרות מציעות מחירים טובים יותר. החברה הודיעה היום (ב') כי לקוחות האינטרנט שלה יוכלו להשתדרג למהירות גלישה של 500 מגה בייט. זוהי מהירות גלישה הנחשבת בשוק האינטרנט 'אולטרה מהירה' והיא מאפשרת שימוש במשחקי רשת מתקדמים, התופסים נפח גלישה גדול במיוחד, והורדת קבצים כבדים.

עבור לקוחות החברה מדובר בשדרוג, כיוון שמהירות הגלישה המירבית שהציעה עד היום היתה 200 מ"ב בלבד, אך למעשה אצל החברות המתחרות, כמו סלקום, פרטנר ו-Unlimited, ניתן לקבל גלישה במהירות כפולה, 1 ג'יגה בייט. הוט איננה מסוגלת להציע מהירות כזו, כיוון שתשתית הכבלים שלה לא ערוכה לכך, והחברות המציעות מהירות כזו מספקות שירות של סיבים אופטיים, שאינו ברשות הוט או בזק.

גם מבחינת המחיר, הוט נותרת מאחורי מתחרותיה, המציעות מחירים נמוכים יותר למהירות כזו. המהלך של הוט, אם כן, רלוונטי בעיקר מול בזק, אשר נותרה האחרונה בשוק שלא מציעה מהירות כזו, ותהיה חייבת להתחיל לעשות זאת בקרוב, אחרת תאבד לקוחות.