רמי לוי מציג: הארנק הדיגיטלי הראשון

הרשת המצליחה היא הראשונה שהשיקה בארץ ארנק דיגיטלי, באמצעותו ניתן לשלם בקופות ללא צורך באמצעי תשלום אחר. השימוש בארנק אינו מותנה בהחזקת כרטיס אשראי רמי לוי, ודרכו ניתן לעקוב אחר התשלומים שנעשו בו

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/04/21 12:34 טו באייר התשפא

רמי לוי מציג: הארנק הדיגיטלי הראשון
רמי לוי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

רשת רמי לוי היא הראשונה שהשיקה בארץ ארנק דיגיטלי, באמצעותו ניתן לשלם בקופות ללא צורך בכרטיס אשראי או במזומן. בתקופה האחרונה נערך פיילוט לארנק, שהסתיים בהצלחה. 

הארנק מבוסס על תשתית הפינטק של חברת סוויץ', שגם היא בשליטתו של לוי. אפשרות התשלום החדשה תשמש את הלקוחות במרכולים, באתר האינטרנט ובאפליקציה. בעתיד ניתן יהיה להשתמש בארנק בכל חברות הבת של קבוצת רמי לוי: קופיקס וגוד פארם.

איך משתמשים בארנק הדיגיטלי?

השימוש בארנק אינו מותנה בהחזקת כרטיס אשראי רמי לוי, אך בשביל שתוכלו לעשות בו שימוש תצטרכו להוריד מחנות האפליקציות למכשיר הסלולרי שלכם את יישומון רשת המזון, ולאחר מכן להזין פרטים אישיים ופרטי אשראי.

כאשר מגיעים לקופה עם הקניות, מוסרים לקופאי את מספר הנייד שלכם והוא ישלח לכם הודעת "פוש" עם דרישה להקשת קוד סודי או אמצעי אישור ביומטרי, לפני התשלום. את הקוד אתם יוצרים לעצמכם וזוכרים בעל פה, כדי לאמת את התשלום בקופה. לוחצים על "אישור תשלום" - והעסקה בוצעה.

למעוניינים, הארנק הדיגטלי מציע מעקב מפורט אחר התשלומים שנעשו בו ומציג כל זאת במסך היסטוריית התשלומים בארנק. נוח מאוד עבור העוקבים אחר ההוצאות החודשיות שלהם.