איך מנהלים תקציב משפחתי? האפליקציות הכי טובות שילוו אתכם בדרך לאיזון כלכלי

בתקופה זו, כשהקורונה גרמה להקטנה משמעותית של ההכנסות, צמצום ההוצאות ושליטה על התקציב המשפחתי הוא לא עניין של מה בכך. בדיוק בשביל זה יש אפליקציות שיכולות להקל ולעזור במעקב אחר התקציב. הבאנו את חמש האפליקציות הטובות ביותר לניהול תקציב

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 15/11/20 17:24 כח בחשון התשפא

איך מנהלים תקציב משפחתי? האפליקציות הכי טובות שילוו אתכם בדרך לאיזון כלכלי
איך מנהלים תקציב משפחתי בקלות?, צילום: shutterstock

אחד המאפיינים הכי בולטים של ימי הקורונה, הוא חוסר הוודאות הכלכלית, כשהמטרה הסופית היא לנהל בצורה נכונה יותר את הכסף ולצמצם את ההוצאות. את היכולת לשלוט כמה הוצאות יהיו, ולנסות ולהגדיל בהתאם את ההכנסות, ניתן לעשות קודם כל בעזרת תקציב ומעקב אחריו.

בשנים האחרונות, המודעות לניהול תקציב בצורה חכמה ומעקב אחרי ההוצאות וההכנסות גוברת, וכלים רבים שמנסים לעשות זאת בצורה מועילה ומקצועית אך גם ידידותית למשתמש מתפרסמים בתדירות גבוהה. אז עשינו סדר, וריכזנו את האפליקציות הטובות והנוחות ביותר לניהול תקציב משפחתי:

1. Money1: אפליקציה בעברית לניהול הכספים, מעקב אחר ההוצאות ויצירת תקציב מותאם לצרכי המשפחה. היישומון הידידותי מאפשר לכל אחד להזין את הסכום בכל קטגוריה, כשאת החישובים היא עושה בעצמה. אחרי שהכנסתם גם את ההכנסות, היא תעזור לכם לתכנן תקציב, להגדיר מטרות שצריך לחסוך לקראתן (כמו קניית רכב, שעון יקר או יציאה לחופשה), והאם אתם עומדים בתקציב שנקבע. 

Money1

Money1צילום: צילום מסך

2. פיננדהאפליקציה שנותנת חוויית משתמש ידידותית בצורה נהדרת, ותעזור לכם לעקוב אחרי ההוצאות שלכם. היא תציק לכם לעדכן את יתרת המוזמנים בארנק שלכם, תארגן את החשבונות ותעזור לכם להבין לאן הולך הכסף. הבונוס - אפשר להיכנס עם טביעת אצבע. 

פיננדה

פיננדהצילום: צילום מסך

3. handwallet: האפליקציה מאפשרת לייבא קבצים פיננסיים לתוך המערכת, ואפילו יכולה להתחבר לכל אפליקציות הבנקים, (רק אם אתם מאשרים כמובן). במידה ואין באפשרותכם לכתוב את ההוצאה אז גם אפשר להקליט נתונים לתוך האפליקציה, שגם מחלקת טיפים לחיסכון כספי. החיסרון העיקרי הוא שהאפליקציה לא הכי ידידותית במראה החיצוני, ויכול להיות שזה ירתיע בהתחלה. 

4. תקציב מהיר - מנהל הוצאותאפליקציה מקצועית ביותר, ששולטת בכל הפרטים בצורה מאוד נוחה וקלה לתפעול. החסרון הבולט הוא שכלים רבים, ודי בסיסיים נחשבים כגרסת פרימיום עליהם נדרש לשלם בחנות האפליקציות. 

תקציב מהיר

תקציב מהירצילום: צילום מסך

5. bluecoinsאחת האפליקציות היותר טובות שנתקלנו בהן. ידידותית למשתמש וקלה לשימוש, מקצועית מאוד, וגם כוללת פיצ'רים יחודיים כמו לוח חודשי ומצב הדגמה לפני ההכנסה הראשונית של הנתונים האמיתיים. תכל'ס מומלץ מאוד. ואפילו שווה סתם לנסות כי לא צריך להירשם לפני השימוש. 

bluecoins

bluecoinsצילום: צילום מסך