בשל סיבות רפואיות: יו"ר דירקטוריון אל על הודיע על התפטרותו

על רקע המשא ומתן למכירת החברה הודיע אלי דפס, למנכ"ל חברת אל על כי הוא מתפטר. על פי דפס הוא נאלץ להתפטר על מנת לטפל במצבו הבריאותי, ובמכתבו אף הזכיר כי ראש הממשלה הבטיח לסייע לחברה הנמצאת במשבר כלכלי

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/20 19:05 כו באב התשפ

בשל סיבות רפואיות: יו"ר דירקטוריון אל על הודיע על התפטרותו
יו"ר אל על אלי דפס, צילום: פלאש 90

יו"ר דירקטוריון אל על, אלי דפס, הודיע היום (א') על התפטרותו בשל סיבות רפואיות. ההודעה הגיעה בזמן שהחברה מתעסקת בהנפקת מניות החברה לציבור. כזכור לפי עיקרי המתווה שקבעו , ההלוואה שתיטול החברה, ואשר תובטח במרביתה בערבות של המדינה, תופחת לסך של 250 מיליון דולר. דפס כתב במכתבו כי הוא מקווה שאכן הממשלה תעמוד בהבטחותיה לחברה, וליתר החברה איחל הצלחה. 

במכתבו כתב: "בצער, אני מבקש להודיע לכם על סיום תפקידי באופן מיידי וזאת בשל הצורך שנוצר להקדיש את כל כוחותיי  למאבק רפואי שנסיבותיו נודעו לי בימים האחרונים. אל על היא חברה ציבורית נהדרת, עם DNA מיוחד המחובר לכל מה שהוא ישראלי, היא חלק מהמורשת וההיסטוריה הישראלית, כך היה 70 שנה לאחור וכך גם יהיה בעתיד. אני גאה על הזכות שניתנה לי לכהן כיושב ראש הדירקטוריון של חברת אל על, גם אם מדובר בתקופה שהיא הקשה והמאתגרת ביותר בכל תולדותיה".

לסיום כתב: "אני נפרד מהתפקיד, אך לא מהעובדים הנפלאים באל על, בכל הסקטורים, שראויים לכך שהחברה תחזור לטוס בהקדם. יש לי אמון מלא בהנהלת החברה ובחברי הדירקטוריון אשר יידעו להוביל את אל על אל מעבר למשבר הזה לעתיד יציב ובטוח יותר, עבור קהל לקוחותיה, אלפי בתי אב המתפרנסים ממנה וגם לציבור בעלי המניות הנותנים בה אמון, לנוכח התחייבות ראש הממשלה, שרת התחבורה ושר האוצר להיות נאמנים לסיוע לחברה".