רשת ריבוק סוגרת את החנויות ותמכור אונליין

עד סוף שנת 2020 הרשדת תסגור את חנויותיה ותמכור פיזית רק דרך חנויות רב מותגיות. במקביל הרשת תעביר את מכירותיה בעיקר דרך האינטרנט באתר ייחודי שייפתח בספטמבר

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/20 17:00 כז בתמוז התשפ

רשת ריבוק סוגרת את החנויות ותמכור אונליין
רשת ריבוק, צילום: shutterstock

מותג הספורט "ריבוק" הודיע כי כלל חנויות הרשת בישראל תסגרנה עד סוף שנה, והמכירות יעברו בעיקר באונליין. על פי דיווח של עיתון גלובס, המותג השייך בעיקר לרשת אדידס העולמית ולאחים מוליוב, יעבור למכירות בעיקר דרך האינטרנט, לאחר אי הצלחה בחנויות העצמאיות. משבר הקורונה אף העצים את חוסר המכירות של החברה בחנויות עצמאיות וכעת החליטו לפנות לדרכי מכירה שונות.

הרשת תסגור את חנויותה עד לסוף שנת 2020, מדובר בסך הכל ב-7 חנויות הפזורות בארץ. 5 חנויות ייסגרו לגמרי, 2 יהפכו להיות חניות אאוטלט של רשת אדידס. החניות שייסגרו הן החנוית בל אביב, ראשון לציון, באר שבע ורחובות.

במקום מכירות פיזיות הוחלט להקים אתר אינטרנט של החברה שתמכור משם את מוצרי המותג, האתר צפוי לעלות במהלך חודש ספטמבר. בנוסף את מוצרי המותג יהיה ניתן עדיין לרכוש פיזית ברשתות רב מותגיות כמו מגה ספורט, המשביר לצרכן, קסטרו ועוד. בנוסף החברה תקים חנויות "פופ אפ" זמניות שיפתחו בכל מיני מקומות וימכרו את מוצרי המותג.