מהרו לתדלק: מחירי הדלק מזנקים

חודש שני ברציפות - המחיר לבנזין 95 אוקטן מתייקר בסוף החודש ב-21 אגורות לליטר, ויעמוד על 6.12 שקלים. עליית המחירים - על רקע העלייה במחירי הנפט. המס על הדלק עדיין עומד על כ-60 אחוז

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/19 17:39 כב באדר א'

מהרו לתדלק: מחירי הדלק מזנקים
תדלוק, צילום: shutterstock

מחירי הדלק עולים - חודש שני ברציפות. משרד האנרגיה הודיע היום (ד') כי בתחילת חודש מרץ, בלילה שבין חמישי לשישי, יעלה המחיר לליטר בנזין 95 אוקטן, בשירות עצמי, ויעמוד על 6.12 שקלים, עלייה של 21 אגורות מהחודש הקודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 21 אגורות לליטר (כולל מע"מ), ללא שינוי מהחודש הקודם.

באילת, הפטורה ממע"מ יעלה המחיר ב-18 אגורות לליטר, ויעמוד על מקסימום 5.23 שקלים לליטר. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 18 אגורות לליטר (ללא מע"מ), ללא שינוי מהחודש שעבר.

כזכור, בחודש שעבר עלה מחיר הדלק, לראשונה לאחר ארבעה חודשים, ועמד על 5.91 לליטר בנזין. כאשר לפני כן נרשמה ירידה חדה. העלייה במחירים קשורה לעליית מחיר הנפט העולמי. יש לזכור שעל אף העלייה, למעלה מ-60 אחוזים ממחיר הדלק שבפיקוח מגיע ממיסי מדינה. מס הבלו ומס ערך מוסף (מע"מ).

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן