חדש: 'בירה עוטף עזה'

'בירה אלכסנדר', מהבירות הישראליות המוכרות והמובילות, תרכוש חיטה מעוטף עזה ותייצר ממנה בירה מיוחדת שתיקרא 'בירה עוטף עזה'. ההכנסות ממכירת הבירה יועברו ליישובי עוטף עזה.

חדשות כיפה יהונתן קליין 19/12/18 10:45 יא בטבת התשעט

חדש: 'בירה עוטף עזה'
בירה, צילום: shutterstock

גם מהלך שיווקי - וגם סיוע לתושבים ולחקלאות. מותג הבירה הישראלי - 'בירה אלכסנדר', ירכוש יבול חיטה של החקלאים ביישובי עוטף עזה, שסבלו מנזקי שרפות 'בלוני התבערה' בקיץ האחרון, ויכין ממנו בירה מיוחדת, שתיקרא 'בירה עוטף עזה'. ההכנסות ממכירת הבירה יהיו קודש לטובת תושבי העוטף. כך פורסם באתר 'אייס'.

"כל חקלאי מחכה לקציר. פעם בשנה אנחנו זוכים לראות את תוצר העבודה הסיזיפית שלנו ואין תסכול וכאב גדול יותר מאשר לראות את העבודה שלך נמחקת ברגע" אומר ראובן ניר, מנהל  הגד"ש (גידולי השדה) בקיבוץ מפלסים וכפר עזה שבעוטף. כ-45 אלף דונם של חיטה נזרעים בשדות יישובי עוטף עזה מדי שנה, וכ-15 אחוז מהם נשרפו כליל בקיץ האחרון, כתוצאה מטרור 'עפיפוני התבערה' שהופרחו מן הרצועה לעבר ישראל.

אורי שגיא, מנכ"ל ומייסד 'בירה אלכסנדר', אומר כי "בירה היא משקה שמתחיל בשדה, בשעורה ובחיטה, מתחילת דרכנו בחרנו לעבוד עם חיטה ישראלית משדות הדרום כאחד המרכיבים בבירה שלנו". לדבריו, "גדלתי כחקלאי והקשר לשדות הוא חלק ממני, אינני יכול להישאר אדיש לנוכח המראות קורעי הלב של שדות ויבולים נשרפים ולבי עם החקלאים. אני מזמין את כולם לקחת חלק וליהנות פעמיים – גם מבירה ישראלית מעולה וגם במתן עזרה קטנה לחקלאים הגיבורים בעוטף שעוברים חודשים קשים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן